V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä niitä useampi:Kerro mies jokin sun seksifantasioista, joissa me molemmat ollaan
Kiitos kultaHanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Unihaleja ja pusuja sinulle.
Olisinpa siellä tai sinä täällä.Voitaisiin olla sylikkäin ja nauttia vaan toisistamme.
Mä en tiedä miltä mun keho näyttää normaalilla aineenvaihdunnalla. Nää kilpirauhas ongelmat on kait alkaneet jo 23 vuotiaana kun lopetin tupakoinnin ekan kerran. Olivat todella lieviä silloin ja niihin tottuu.Onko mun ahteri vieläkin isompi kuin joskus.
Kilpirauhasen liikatoiminta surkastuttaa hartia ja lantio alueen lihakset.
-M.K.K
PalstaEnkElille oikein mukavaa ja rauhallista yötä.
Toivon kovasti sitä, että kun istut wc-pöntöllä tarpeillasi, ajattelet minua ja sitä kuinka mielelläni olisin wc-pöntön tilalla ottamassa vastaan kaiken mitä alapäästäsi tulee ulos
G
Kannattaa arvostaa ihmistä, josta väittää välittävänsä.Mistä?
Mistä sulle on tullut kuva etten arvosta? Olen pahoillaniKannattaa arvostaa ihmistä, josta väittää välittävänsä.
Jatkan. Ei kannata pitää itsestään selvyytenä. Petyin perjantaina. Kerroin sen sulle. Oli myös puhetta jostain, minkä ohitit täysin. Tuöi varmaan anstalttia.Kannattaa arvostaa ihmistä, josta väittää välittävänsä.
Olet humoristi. -sivustaHyvää yötä, Gönä.
Wää wää.
Gee_vauva pullikoi,
jos Ee_äitee ei vaihda
pikkupunkerolle
puhtaita potkuhousuja.
Saakelin ongelmapotkis!
Nuku hyvin. -mutsi
No sitä vähän niinkun yritin tarjoilla..En pidä itsestään selvänä, kuten oon muutamaan kertaan sanonut, pelkään että unohdat mut ja kaikki hiipuu kun en ole tietääkseni näköpiirissä niin usein, jatkuva ikävä ja en tykkää tästä välimatkasta, olisi mukava edes tietää että oot lähellä
Mitä? Multa on menny täysin ohiNo sitä vähän niinkun yritin tarjoilla..
En kehtaa!Kerro mies jokin sun seksifantasioista, joissa me molemmat ollaan
Ehdotin näkemistä. Ei mennyt ohi. Kommentoit sitä kyllä, mutta et palannut mitenkään.Mitä? Multa on menny täysin ohi
Oispa mun kaivatulta. Voisin mennä nukkumaan hänen kanssa.Ens viikonlopun oon hotellissa ja sit mä vaan nukun.
MissäEhdotin näkemistä. Ei mennyt ohi. Kommentoit sitä kyllä, mutta et palannut mitenkään.
Samoin. Usein mä myös mietin miten haluaisin koskettaa.En kehtaa!Ja usein mä en edes niin mieti fantasioita, mietin vaan miltä hän tuntuis, kun oisin hänen sisällä, miltä näyttäis ja miltä tuntuis tulla hänelle, kun rakasteltais. En siis mieti mitään tarinoita sen enempää. Joskus, jos luen novelleja, mietin meidät päähenkilöiksi ja se kiihottaa mua.
Kerro miten?Samoin. Usein mä myös mietin miten haluaisin koskettaa.
Mitä missä? Ehdotin, että.palattuani tulisin käymään. Älä viitsi, laita irl viestiä jos on sanottavaa.Missä