Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisinpa siellä tai sinä täällä. 🥰 Voitaisiin olla sylikkäin ja nauttia vaan toisistamme. 😍
Mä en tiedä miltä mun keho näyttää normaalilla aineenvaihdunnalla. Nää kilpirauhas ongelmat on kait alkaneet jo 23 vuotiaana kun lopetin tupakoinnin ekan kerran. Olivat todella lieviä silloin ja niihin tottuu. 🤔 Onko mun ahteri vieläkin isompi kuin joskus. 😂 Kilpirauhasen liikatoiminta surkastuttaa hartia ja lantio alueen lihakset.
-M.K.K
Kiitos kulta😘
Lupaathan piereskellä mun naamaan ja suuhun kun nähdään😍😋

PalstaEnkElille oikein mukavaa ja rauhallista yötä.
Toivon kovasti sitä, että kun istut wc-pöntöllä tarpeillasi, ajattelet minua ja sitä kuinka mielelläni olisin wc-pöntön tilalla ottamassa vastaan kaiken mitä alapäästäsi tulee ulos
G

Hyvää yötä, Gönä.
Wää wää. 👶
Gee_vauva pullikoi,
jos Ee_äitee ei vaihda
pikkupunkerolle
puhtaita potkuhousuja.
Saakelin ongelmapotkis!
Nuku hyvin. -mutsi

En pidä itsestään selvänä, kuten oon muutamaan kertaan sanonut, pelkään että unohdat mut ja kaikki hiipuu kun en ole tietääkseni näköpiirissä niin usein, jatkuva ikävä ja en tykkää tästä välimatkasta, olisi mukava edes tietää että oot lähellä

Nojaisin olkaasi, ottaisin kädestä, kiertyisin syliisi. Oltaisiin poski vasten poskea, kunnes huulet löytäisivät toisensa ja luonnonvoimat virtasivat kuin Imatran koski. Viimein olisimme vain toisillemme.

Kerro mies jokin sun seksifantasioista, joissa me molemmat ollaan
En kehtaa! ☺️ Ja usein mä en edes niin mieti fantasioita, mietin vaan miltä hän tuntuis, kun oisin hänen sisällä, miltä näyttäis ja miltä tuntuis tulla hänelle, kun rakasteltais. En siis mieti mitään tarinoita sen enempää. Joskus, jos luen novelleja, mietin meidät päähenkilöiksi ja se kiihottaa mua.

En kehtaa! ☺️ Ja usein mä en edes niin mieti fantasioita, mietin vaan miltä hän tuntuis, kun oisin hänen sisällä, miltä näyttäis ja miltä tuntuis tulla hänelle, kun rakasteltais. En siis mieti mitään tarinoita sen enempää. Joskus, jos luen novelleja, mietin meidät päähenkilöiksi ja se kiihottaa mua.
Samoin. Usein mä myös mietin miten haluaisin koskettaa.

Yhteistyössä