V
vierailija
Vieras
Kerro mikä mieltä painaaYhdestä asiasta en tykännyt ja koen sen epäreiluna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro mikä mieltä painaaYhdestä asiasta en tykännyt ja koen sen epäreiluna.
KerroYhdestä asiasta en tykännyt ja koen sen epäreiluna.
Mikset kerro?Yhdestä asiasta en tykännyt ja koen sen epäreiluna.
Hän vois katsoa tilannetta mun näkökulmastaMikset kerro?
Neuvotelkaa. Jutelkaa asioista kahvikupposen tahi kaakaomukillisen äärellä.Yritän koko ajan katsoa myös hänen näkökulmasta, en vaan tiedä mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä..
Tai sä hänen. Etkö?Hän vois katsoa tilannetta mun näkökulmasta
Niin, kannatanNeuvotelkaa. Jutelkaa asioista kahvikupposen tahi kaakaomukillisen äärellä.
Miten haluaisit tuota ahdistusta käsiteltävän? Voit kysyä mitä haluat, vai kolmestaanko haluat sitä käsitellä? On välillä vaikea tietää miten toisen ihmisen pelkoja pitäisi lähestyä.Niin mä pelkään, ettet koskaan katso minua niin.
Ei vaikuta yhtään oudolta. Tiedän että se on noin. Siksi alussa on helppoa.Susta on tullut liian tärkeä. Vähemmän tärkeitä on ollut helpompi lähestyä. Vaikuttaa ehkä oudolta, mutta noin se menee. Koko ajan on ollut liikaa pelissä, eikä se tilanne ole menossa ainakaan helpompaan suuntaan.![]()
Tarkoitin yhtä rakastavasti kuin niissä kuvissa häntä. Ihan hömelöähän tämä mun touhu on, vanhoja kuviakin.Niin mä pelkään, ettet koskaan katso minua niin.
Menee ainakin ohi musta, koska yhteisvalokuvia ei ole olemassa. Ei kannata silti kelata liikaa tuollaisia ettei ne ala elää omaa elämäänsä päässä.Tarkoitin yhtä rakastavasti kuin niissä kuvissa häntä. Ihan hömelöähän tämä mun touhu on, vanhoja kuviakin.
Sinun, minun ja terapeutin kanssako? Mä oon muuten menossa huomenna terppaan ekaa kertaa vuosiin, katsotaan tuoko se helpotusta oloon. Tästä palstailusta en aikonut kertoa..Miten haluaisit tuota ahdistusta käsiteltävän? Voit kysyä mitä haluat, vai kolmestaanko haluat sitä käsitellä? On välillä vaikea tietää miten toisen ihmisen pelkoja pitäisi lähestyä.
Hyvähän se on purkaa sydämeltä kaikki. Voisi vaan olla tehokkaampaa jos ne asiat purkaisi ihan rauhassa kasvotusten.Omia ajatuksiani puran. Sinä et tietystikään ole tehnyt mitään väärää. Enkä minäkään. Muuta kuin toisiamme kohtaan, kun ollaan täällä vaikka haluttais olla yhdessä.
Oletko lähestynyt joskus ihmisiä, joista olet ollut kiinnostunut?Susta on tullut liian tärkeä. Vähemmän tärkeitä on ollut helpompi lähestyä. Vaikuttaa ehkä oudolta, mutta noin se menee. Koko ajan on ollut liikaa pelissä, eikä se tilanne ole menossa ainakaan helpompaan suuntaan.![]()