Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaivattuni on empaattinen introvertti (jos on lokeroitava). Itse olen sosiaalisesti ahdistunut introvertti. Kaipaan erittäin kaunista naista (prinssessamainen tyyppi), kuka säteilee lämpöä ja turvaa (hyväksyntää ja hellyyttä) — sitä, mikä minussa puuttuu. Tai sitä hänessä, mikä minussa on "kuollut" — lukossa 🔒 ja jäässä 🥶.

Yhteistä meissä on uskoakseni vahva sisäinen kompassi ja asioiden strukturointi. Erona meissä on se, että olen kokemusperäinen ja hän on innovoiva-brainstormaavaa ja kykenee käymään vaihtoehtoja läpi. Hän myös mahdollisesti kykenee ennakkoimaan minua paremmin tulevia tapahtumia ja mulla taas on vain mututuntumana sellainen ailahdus altis kokonaiskuvan gut-feeling.

Pahoittelen, jos kaipaukseni ei ole toivottua 😭🖤💋🫂

Mun kaivattuni on empaattinen introvertti (jos on lokeroitava). Itse olen sosiaalisesti ahdistunut introvertti. Kaipaan erittäin kaunista naista (prinssessamainen tyyppi), kuka säteilee lämpöä ja turvaa (hyväksyntää ja hellyyttä) — sitä, mikä minussa puuttuu. Tai sitä hänessä, mikä minussa on "kuollut" — lukossa 🔒 ja jäässä 🥶.

Yhteistä meissä on uskoakseni vahva sisäinen kompassi ja asioiden strukturointi. Erona meissä on se, että olen kokemusperäinen ja hän on innovoiva-brainstormaavaa ja kykenee käymään vaihtoehtoja läpi. Hän myös mahdollisesti kykenee ennakkoimaan minua paremmin tulevia tapahtumia ja mulla taas on vain mututuntumana sellainen ailahdus altis kokonaiskuvan gut-feeling.

Pahoittelen, jos kaipaukseni ei ole toivottua 😭🖤💋🫂
Jos mun kaivattuni, niin erittäin kaivattua. Vaikutat symppikseltä, löydät varmasti uuden rakkaan halutessasi. Älä sure. Kivaa iltaa 🤗🥰

Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinpa sinut tänne lusikkaan pötköttelemään. 🥰 Olisit mun oma halinalle. 😍
Mä sain tänään tehtyä tavoitteen ajallaan. En olisi uskonut pystyväni siihen. Mulla on ihan kauhea taistelu itseni kanssa että saan itseni tekemään mitään. 😄 Mulla on ollut viime aikoina paljon adhd lamaantumista. Monet asiat laukaisee sen päälle. 😒 Voihan. Mun paino on ollut tänään vaan 52,5kg. 😰 Mun keho ei ole tänään tykännyt yhtään hiilareista. Reagoinut todella herkästi. Mä en tiedä kuinka kauan mun keho jaksaa tätä.
-M.K.K

Ihania unia r. Ikävä sun luo ja ikävä sinua ja minua, meitä, yhdessä. Vieläkin odotan täpinöissä sinua luokseni, se asia ei ole muuttunut minnekään vaikka vuosia on kulunut. Nykyisin oot vaan kauempana kuin silloin ennen. Vielä joskus meistä tulee oikeassakin elämässä ❤️ystäviä. Nuku hyvin. ❤️🐤❤️

Yhteistyössä