V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkennettakoon vielä ettei kyse ollut nimenomaan tästä päivästä. Se päivä oli joskus kauan sitten jo.Ei ollut hyvä päivä. Ei enää sen jälkeen kun ghostasit ja hylkäsit.
-r
Hei äläs trollaa mun puolesta, oon vasta valitsemassa kulhoa.Popparit paloi pohjaan, jäätelö väärää ja leffakin floppi. Siinä se. Ei tarttee ootella enää.
Henkilöllisyyttä ei kukaan. Jotakin tietää eksät. Eri asioita. Äidilleni kerrottu jokin versio jonkun toimesta.Ketkä tietää? Ei sinusta mutta minusta?
Mulle näissä on silmä silmästä jos sillä on edes merkitystä. Ghostaajat on mennyttä elämää. Sivusta.Tarkennettakoon vielä ettei kyse ollut nimenomaan tästä päivästä. Se päivä oli joskus kauan sitten jo.
Olisinpa yhtä "vahva". Mutta en ole, tunteitani ei saa pois "päältä".Mulle näissä on silmä silmästä jos sillä on edes merkitystä. Ghostaajat on mennyttä elämää. Sivusta.
Meillä kumpikin on.En saa rakastaa sinua, koska olet toisen oma.
Miksi sitten kaipaatte, jos haluatte olla omienne kanssa?Meillä kumpikin on.
Ei kutkaan, sehän tässä parasta onkin.Ketkä tietää? Ei sinusta mutta minusta?
En halua. En avaa syitä mihinkään enempää.Miksi sitten kaipaatte, jos haluatte olla omienne kanssa?
Onko väärin toivoa jotain parempaa?Miksi sitten kaipaatte, jos haluatte olla omienne kanssa?
Hänen puolisonsa ainakin tietää minusta mutta ei vissiin hänestä itsestään.Ei kutkaan, sehän tässä parasta onkin.![]()
Ei toivominen ole, jos kaikki tietävät, missä mennään.Onko väärin toivoa jotain parempaa?
Puhuiko joku, että haluaa pysyä omassa suhteessaan?Jos haluaa pysyä omassa suhteessaan, on epäjohdonmukaista ja -lojaalia haikailla muita.
En mää vaan tiärä. Aika moni haluaa ainakin vauvalla.Puhuiko joku, että haluaa pysyä omassa suhteessaan?
Oli kivaa mut en taipunut saippuoimaan selkääni hyvin. Saattaisin tarvita apua siinä... ihan viattomasti tietenkinOlikohan kivat suihkut?![]()