V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri toisinpäin. Miten niin mulla muka olisi?Sulla on niin paljon valtaa tässä ja mulla ei tunnu olevan ollenkaan, että tuntuu suorastaan kamalalta
Oikeassa elämässäkö?Käyttäydynkö jotenkin ahdistavalla tavalla?
Haluat (hän) tavata, suostuisin heti. Lähettäisit viestin, vastaisin aika nopeasti. Ehdottaisit jotain, kertoisit jotain, kuuntelisin. Jne. Jos yritän samaa, ei ollenkaan sama tilanneJuuri toisinpäin. Miten niin mulla muka olisi?
Ei ahdistavalla, mutta joissakin tilanteissa niin, että tuntuu kuin kieltäisit olemassaoloni. Ne ovat tuntuneet hyvin pahalta.Ylipäänsä
Miten niin? Asia on juuri päinvastoin.Sulla on valta pitää mut just niin etäällä tai lähellä kuin haluat, mulla ei ole samaa valtaa
Haluan, mutta en voi, koska sanasi. Miten niin et voisi? Asemasi takiako?Haluat (hän) tavata, suostuisin heti. Lähettäisit viestin, vastaisin aika nopeasti. Ehdottaisit jotain, kertoisit jotain, kuuntelisin. Jne. Jos yritän samaa, ei ollenkaan sama tilanne
Niinkö.Sulla on valta pitää mut just niin etäällä tai lähellä kuin haluat, mulla ei ole samaa valtaa
Kyllä, ja mulla on suorastaan sisäinen hätätila kun en voi tehdä mitään, tai siltä tuntuuNiinkö.
Anteeksi, millasia tilanteita ne on olleet?Ei ahdistavalla, mutta joissakin tilanteissa niin, että tuntuu kuin kieltäisit olemassaoloni. Ne ovat tuntuneet hyvin pahalta.
Lässyn lääSulla on valta pitää mut just niin etäällä tai lähellä kuin haluat, mulla ei ole samaa valtaa
En kerro täällä. En tietää kyllä.Anteeksi, millasia tilanteita ne on olleet?
Mun tahtomiset ei ole varsinaisesti johtaneet sellasiin asioihin kun oisin toivonutMä en edes jaksa miettiä nuita valtakysymyksiä. Meistä kumpikin vois. Jostain syystä kuitenkaan ei. Pitäisikö siitä päätellä jotain, en tiedä.![]()