V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulatellut jääkaappia keskiviikosta klo 08.15 asti, kesken vielä .
l
TervetuloaMä sanoisin, et kaipaan sun syliin.![]()
Taida vältellä minua. Se on jo aika selkeää.
Käyttää, minulla on hotmail-osoite yläasteajoilta. Sis.varmaan miljoona viestiä. Pitäisi tehdä uusi ja aloittaa puhtaalta pöydältä.Käyttääköhän kukaan muu kuin minä enää hotmail-osotetta![]()
Mullakin jostain noilta ajoilta, oon kyl tyhjentäny niin ettei siellä oo kun viime aikaisia viestejä mut ihan siis aktiivisessa käytössä mullaKäyttää, minulla on hotmail-osoite yläasteajoilta. Sis.varmaan miljoona viestiä. Pitäisi tehdä uusi ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Mulla on. Etunimi.sukunimi oli varattu kaikilla muilla. Vaikkei oo edes kaimaa. Hotmail niille ei kelvannut silti, huhKäyttääköhän kukaan muu kuin minä enää hotmail-osotetta![]()
Mä käytän sitä ja gmailia. Toinen on virallinen kun se hotmaili on vähän hassu ja se on linkitetty xboxiin.Käyttääköhän kukaan muu kuin minä enää hotmail-osotetta![]()
Mullakin tietyllä tavalla hassu se, mutta toimii niin enpä ole jaksanu vaihtaaMä käytän sitä ja gmailia. Toinen on virallinen kun se hotmaili on vähän hassu ja se on linkitetty xboxiin.![]()
Menemme hänen kanssaan jatkuvasti niin ristiin ettemme vahingossakaan tapaa. Vaikuttaa jo järjestelyltä jutulta.Miksi sä niin luulet?![]()
OkMenemme hänen kanssaan jatkuvasti niin ristiin ettemme vahingossakaan tapaa. Vaikuttaa jo järjestelyltä jutulta.