V
vierailija
Vieras
Voisko jotenkin hitaasti ja varovasti yrittää hoitaa nämä, jos se auttaisMun kaivattu saa minut tilttiin enkä voi ymmärtää sitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisko jotenkin hitaasti ja varovasti yrittää hoitaa nämä, jos se auttaisMun kaivattu saa minut tilttiin enkä voi ymmärtää sitä.
No siitä olis sitten aika kauan.Olin puutostilassa jo sillon kun tavattiin
Voisi, jos vain jompikumpi meistä uskaltaisi ottaa sen ensimmäisen askeleen.Voisko jotenkin hitaasti ja varovasti yrittää hoitaa nämä, jos se auttais
Mä kyllä uskallan, kyse on enemmän milloin ja millä tavoin et toimisiVoisi, jos vain jompikumpi meistä uskaltaisi ottaa sen ensimmäisen askeleen.
Harmi. Miten sinua voisi rohkaista?Mitä kauneimmat unoset r. Tykkään susta ja kaipaankin sitä, kun juteltiin enemmän. Kai tää oli odotettavissa, että ei enää olla selleen yhteydessä, mut ei se silti hyvältä tunnu. Nuku hyvin.![]()
Toimisiko ihan yhteydenotto ja tapaamisen sopiminen?Mä kyllä uskallan, kyse on enemmän milloin ja millä tavoin et toimisi
HuiToimisiko ihan yhteydenotto ja tapaamisen sopiminen?
Harmi. Miten sinua voisi rohkaista?
Minä kyllä oon rohjennut, hän ei vaan halua.Harmi. Miten sinua voisi rohkaista?
En usko, että kyse on uskalluksen vaan kiinnostuksen puutteesta.Sitten hänellä pitäis vielä olla uskallusta vastata..
Sekin mahdollista. Senkin voi tosin sitten ilmaistaEn usko, että kyse on uskalluksen vaan kiinnostuksen puutteesta.
Ei sittenkään, ei jaksais aina pettymystä jos ei tulis.Tai ehkä vaan rupeen ilmottamaan ajan ja paikan ja toivon et saapuu paikalle