V
vierailija
Vieras
Kun ajattelee vuosia ja vuosia taakse päin, tuntuu epätodelliselta tila, jossa nyt olen tai ollaan. Vielä vähemmän tiedän, miten tässä käy. Tai ehkä sittenkin tiedän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voin jo kuvitella kuinka kävisit salaa napsimassa pullataikinaa.Tuliskohan hyvää pullaa, jos leipoisit? Tehdessä täytyy maistella myös.
Sittenhän meitä on kaksi. "Seksi" on yliarvostettua, ei vedä vertoja rakkaudelle tai ystävyydelle.Minussa ei ole enää mitään kaivattavaa. Mielenkiinto seksiin 0. Tai jopa pakkasella. Ei ole enää suhteeseen.
Ei aavistustakaanTää on ihan järjetöntä. Joku ylhäältäkö kaikkea ohjaa vai meneekö vaan hallitsemattomasti
Loikit liian nopeasti, en saa sua kiinni.Miten niin en suostu kuulemaan sinua? Korvat höröllä olen vuosikausia ollut kuin jänis.
Keksitaikinat on usein hyviä, mut raaka pullataikina ei ole.Voin jo kuvitella kuinka kävisit salaa napsimassa pullataikinaa.![]()
Tykkäätkö kuitenkin läheisyydestäMinussa ei ole enää mitään kaivattavaa. Mielenkiinto seksiin 0. Tai jopa pakkasella. Ei ole enää suhteeseen.
En enää. En ole sinkku joten tiedän varmasti.Tykkäätkö kuitenkin läheisyydestä
Höh mikä masentaa? Mullakin on paha olla. Oon itkenyt viimeiset pari tuntia.Jotenkin masentaa
Höh mikä masentaa? Mullakin on paha olla. Oon itkenyt viimeiset pari tuntia.
Paha olla, YHY YHY YHHYYYHöh mikä masentaa? Mullakin on paha olla. Oon itkenyt viimeiset pari tuntia.