Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihanimmat unet r. Meni taas päivä pelatessa. Toivottavasti sä sait enemmän aikaan. Mun oli kauhee ikävä sinua ja sinun luoksesi. On tää kanssa elämää. Mä oon surullinen, jos meitä ei tule. Tosi surullinen. Nuku hyvin! 🐤❤️

Ei kaikilla ole rohkeutta edetä. Ja ei kaikki halua edetä, heille voi riittää nettiviestittelyt. Mä haluaisin edetä ja että meist tulis vähintäänkin ystäviä oikeestikin kaipaamani kanssa. En tiedä vaan, miten siihen päästään.
Jos oikeasti rakastaa, ajattelee asioita myös toisen näkökulmasta ja kannalta. Toisellakin on tarpeensa, eikä rakkaus ole mikään pelkkä tunne. Miksi sanoa isoja, kun sanoille ei ole vastinetta?

Jos oikeasti rakastaa, ajattelee asioita myös toisen näkökulmasta ja kannalta. Toisellakin on tarpeensa, eikä rakkaus ole mikään pelkkä tunne. Miksi sanoa isoja, kun sanoille ei ole vastinetta?
Toki, mutta siinä voi mennä myös pahasti pieleen, jos kuvittelee, että osaa sanoa asioita toisen puolesta. Silloin sen toisen kuuluu sanoittaa ja kertoa ne tarpeensa.

Oon paljon miettinyt kaipaamani ajatuksia. Ehkä hän ei ole valmis meihin. Ja sekin on ihan ok. Haluaisin vaan tietää, jos niin.

Yhteistyössä