Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin paljon jännitti, etten meinannut saada henkeä. Olen oikeasti tosi kiinnostunut kuulemaan, mitä muuta sinulle kuuluu ja ihan mitä vaan haluat minulle kertoa. En voinut harkita kauaa viestejä, koska jos olisin miettinyt, en olisi saanut niitä lähetettyä. Siksi höpötin itsestäni. Tää ei ole mun vahvinta alaa.

Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”Mumma toi vasullisen viinereitä, mutta Puppa söi kaikki, mitä teen kun lapset jäi ilman viineriä, vasu pois?”​

Yhteistyössä