Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta kirjoitella täällä kanssani? Oon siis palstan vakkari.

Käytän aina peitevoidetta
Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Palstan vakkari

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Ensin kuului RUTS RUUUUUUUUUTS RUTS RUTS RUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTSSS!!!

sitten kuului PLUUUUUUUUUUUUMPS PLUP PLUP PLUMS PLUUUUUUMS!!!!

lopuksi kuului LORILORILORILORI!!!
Ensin kuului RUTS RUUUUUUUUUTS RUTS RUTS RUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTSSS!!!

sitten kuului PLUUUUUUUUUUUUMPS PLUP PLUP PLUMS PLUUUUUUMS!!!!

lopuksi kuului LORILORILORILORI!!!

Pieni pyyntö tämän palstan kauniille naisille:
Voisitteko piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.

🔴#271 ei OgE.
Kiitos kauniista
kommentistasi
🔴#269.🤍💚❤️

Auroihin
kiinnittyneet 4D
riiv@@jahenget|
p@rasiittientiteetit

riekkuvat
suunniltaan
frekvenssieni lähellä.
Korkean vibraation