V
vierailija
Vieras
En mä mihinkään ole menossa, täällä mä makoilen kämpällä tälläkin hetkellä, mutta jos on hiljasta niin tiedätpä sen johtuvan siitä että on vaan liikaa tunteita joita en osaa käsitellä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko kokeillut irl viestiä laittaa?en mä susta halua luopua, en vaan ymmärrä mitä tässä pitäis tehdä, tää alkaa olla aika kidutusta jo, mä en ikinä kuvitellu päätyväni tälläseen tilanteeseen
Hän tietää oonko kokeillutOotko kokeillut irl viestiä laittaa?
Uskaltaisin, jos laitat ekan viestin.Et uskalla edes viestitellä? Edes ”ystävyys”tasolla? En ymmärrä
Tää tuli tyhmästi ulos mut joka tapauksessa, paljon olis hyvää..Miten voi olla tolla koulutuksella, ulkonäöllä ja älyllä huono itsetunto
Älä itkeTää on eka kerta vuosikymmeniin, kun itken tämän takia.
Traumoja? Erittäin helppo ymmärtää ja varsin yleinen selitys ihmisten käytökselleEt tiedä minusta
juuri mitään.
Et siten ymmärrä
syitä vetäytyvälle,
ihmisiä suorastaan
pakenevalle
käytökselleni.
Olet niin nuori,
ei sinulla siten
oikein vielä tuolla
elämän_
kokemuksella
ole rahkeita
hahmottaa
laajaa
kokonaiskuvaa
minun syistäni ja
motiiveistani.
Ei, ennenkuin
selitän sinulle
perinjuurin..
En pahalla sano,
kulta.
x
Miksi et siis laita viestiä?Mun (jollain tavalla) hyvä itsetunto perustuu ainoastaan siihen, että tiedostan kaiken olevan väliaikaista ja kaikilla ihmisillä olevan samam kohtalon lopulta. Millään ei siis ole väliä joten miksi välittää oikeastaan mistään? Ihan sama vaikka mokailis miten, niillä ei ole lopulta mitään väliä. Yks kärpäsen surina universumissa.
Eikö niitä kokemuksia pysty jotenkin purkamaan? Vaikka hypnoosilla tmsMä oon vakavasti koulukiusattu lähes koko peruskoulun ja (siksi) mulla on psyk. dg vaikka muille jakaa. Ei se itsetuntoa hivele.
Minne? Ei ole kun instagram jossa laittaaMiksi et siis laita viestiä?