V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
5000 euroa kuussa puhtaana käteen ja harkitsisin sitä etten menisi töihin. Työllä on muutakin merkitystä, kuin palkka, vaikka tietenkin haluaisi myös mahdollisimman suuren taloudellisen kompensaation työhön käyttämästään ajasta.Jos saisin 2000€ kuussa käteen niin en menis enää ikinä tavallisiin palkkatöihin. Ehkä
En tarkota etten tekis mitään, tekisin vaan oman kiinnostuksen mukaan pelkästään5000 euroa kuussa puhtaana käteen ja harkitsisin sitä etten menisi töihin. Työllä on muutakin merkitystä, kuin palkka, vaikka tietenkin haluaisi myös mahdollisimman suuren taloudellisen kompensaation työhön käyttämästään ajasta.
Tietenkin sillä on suuri merkitys, että pitää työstään ja kokee työnsä henkilökohtaisesti merkitykselliseksi. Yksi suuri tekijä työssäviihtymisen kannalta on työyhteisö ja samanmielinen porukka, jonka kanssa on kiva työskennellä.Mua ei oikein raha motivoi jos työ on epämieluisaa, elän sillon mielummin vaatimattomammin. Jos tienaa hyvin ja tykkää työstään niin sitten on hyvä
Mua ei kiinnosta kuulua mihinkään työporukkaan, teen mielummin itsenäisesti jotainTietenkin sillä on suuri merkitys, että pitää työstään ja kokee työnsä henkilökohtaisesti merkitykselliseksi. Yksi suuri tekijä työssäviihtymisen kannalta on työyhteisö ja samanmielinen porukka, jonka kanssa on kiva työskennellä.
Mun sohva? Noh, makoilen sen päällä kyl joka päiväMä oon niin kateellinen, kun hän saa jakaa elämäänsä sinun kanssasi. Ihan hömelöä tää mun touhu.![]()