V
vierailija
Vieras
Ärsyttää kun ei toimi vpn täällä, mainokset loikkii silmille, tai en jaksa nyt ettiä syytä ja kikkailla mut joo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Perustaa oman firman niin sitten eiHarmi, kun toimitusjohtajan palli on varattu.
HaluaisitVähän halata ja suukottaa ja kierähtää ketoon ja kiertyä suloisesti solmuun.
Ajattelin samaa, mutta se ei johda haluttuun lopputulokseen.Perustaa oman firman niin sitten ei![]()
Hän tuskin haluaa minua naapuriin. Pitäisi myös istua aika paljon auton ratissa.Olisin onnellinen kun muuttaisit mun naapuriin, onko siihen muuten joku este ettet pysty muuttamaan
Jaa. Haluat sata alaista ja miljoonien osingot tms? Ihan ymmärrettävää siinä tapauksessaAjattelin samaa, mutta se ei johda haluttuun lopputulokseen.
Ei kiitos.Jaa. Haluat sata alaista ja miljoonien osingot tms? Ihan ymmärrettävää siinä tapauksessa
Oli nm.Kuka halu[ai]si tuijotella
silmiin ja jutskata?×
Mä en uskaltais katsoa kaivattua silmiin. Paljastuisin heti tunteineni. Eikä sekään haittais, mut jännittäis niin, etten uskaltais. SivuOlisin onnellinen, kun saisin edes jutella sun kans ja katsoa sua silmiin.
Mitä kamalaa on siinä, että tunteet näkyisivät?Mä en uskaltais katsoa kaivattua silmiin. Paljastuisin heti tunteineni. Eikä sekään haittais, mut jännittäis niin, etten uskaltais. Sivu
Justhan kirjoitin, ettei sekään haittaisi.Mitä kamalaa on siinä, että tunteet näkyisivät?