V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä hän itsensä tunnistaa.Olisipa häneltä.
mä oon ollu sun ja vain sun jo alusta asti.Mikä sua pidättelee, miksi tää on näin vaikeeta, enkö voi saada sua edes ystävänä aluksi lähemmäs
sama täällä. meidän o pakko nähä ja lähentyä. rakastan sua.Ŕakastan, ikävöin ja tarvitsisin sinua paljon.
Onpa kaunista!mä oon ollu sun ja vain sun jo alusta asti.
Mun ja kaipaamani ei ole pakko nähdä ja lähentyä, mutta toivon sitä tällä hetkellä enemmän kuin mitään.sama täällä. meidän o pakko nähä ja lähentyä. rakastan sua.
Onko näin, tarttisin sua ihan fyysisestimä oon ollu sun ja vain sun jo alusta asti.
Olisi kyllä ihanaa jos hän olisi täällä ja nähnyt mun viestit hänelle.Kunpa tietäisi, jos kaivattu on täällä ja jos vastannut ehkä minulle tms.
Vähän eri juttu olla tukena ja tarvittaessa hoivata rakastaan (esim. flunssa) kuin joutua työkseen hoivaamaan, taluttamaan ja vaihtelemaan vaippoja ventovieraille.Hoivaisin mielelläni kaipaamaani!![]()
Öh, miten tuo sisarhentovalkoisen duuni nyt kuuluu kaipaus-ketjuun?Vähän eri juttu olla tukena ja tarvittaessa hoivata rakastaan (esim. flunssa) kuin joutua työkseen hoivaamaan, taluttamaan ja vaihtelemaan vaippoja ventovieraille.
Kuuluu siinä mielessä, että kaiken kaikkiaan tällä hetkellä vuoden vaihtuessa tekee jonkinlaista elämän ja kuluneen vuoden inventaariota ja se mikä on puuttunut jo vuosien ajan on ollut raakus ja etenkin elämänkumppanuus. Kuitenkin porukka yrittää ns. löytää minulle elämäntehtävää ja kerta toisensa jälkeen tyrkyttää vanhusten, lasten tai nuorten parissa työskentelya niin kuin kyse olisi elämän tarkoituksesta vaikka minulle henkilökohtaisesti rakkaus ja parisuhde ovat huomattavasti tärkeämpiä kuin se, koenko olevani hyödyllinen yhteiskunnan näkökulmasta vaikka toki työ ja etenkin työ, jonka kokee merkitykselliseksi ja antoisaksi tekeekin elämästä huomattavasti mukavampaa kuin kotona lojuksiminen.Öh, miten tuo sisarhentovalkoisen duuni nyt kuuluu kaipaus-ketjuun?
Mutta - kyllähän se on eri asia.