V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En usko entisiin elämiinkään.Entä jos on ollu edellisessä elämässä täys mulggu
En tiedä, ei täällä onni jakaudu tasaisesti. Mulla itsellä on ollut vuosia huonoja jaksoja. Silloin ei kauheasti kiinnostanut muiden tsemppaaminen, että olepa kiitollinen tai pidä kiitollisuuspäiväkirjaa, kun elämä oli täyttä hlvettiä koko ajan. Kun voin paremmin, niin voin olla kiitollinen myös monesta asiasta.Miksi sitten joidenkin elämä on kehdosta multaan h*lvettiä ja toisilla pelkkää auvoa, whats da point
Eikö sua kiinnosta miksi, joku vastaushan siihen on oltavaEn tiedä, ei täällä onni jakaudu tasaisesti. Mulla itsellä on ollut vuosia huonoja jaksoja. Silloin ei kauheasti kiinnostanut muiden tsemppaaminen, että olepa kiitollinen tai pidä kiitollisuuspäiväkirjaa, kun elämä oli täyttä hlvettiä koko ajan. Kun voin paremmin, niin voin olla kiitollinen myös monesta asiasta.
Mihin asiaan liittyen? Miksi näin?Ehkä vaan lakkaan piittaamasta yhtään mistään ja teen just niin kun haluan.
Sitten pitää puhua oikeassa elämässä, jos sellaisesta on kyse.Toki. Mutta yksin ei voi päättää suhteen puolesta. Siihen tarvitaan sitä suhteen toista osapuolta. Sivusta varmaan.
En paljon mieti asiaa, pelkään katkeroitumista, joka ei ole negatiivista kuin minulle.Eikö sua kiinnosta miksi, joku vastaushan siihen on oltava
Mä en oo koskaan kyennyt tollaseen todellisuuden kieltämiseen, että en ajattelisi asioita, kyseenalaistan kaiken ja esitän hankalia kysymyksiä, ihmiset on ihan naurettavan varmoja omista ”totuuksistaan”. Toisaalta vois tehdä ihan hyvää tollanen asenne, että elää vaan elämäänsä eikä mieti sen kummemmin.En paljon mieti asiaa, pelkään katkeroitumista, joka ei ole negatiivista kuin minulle.
Itse tein näin ja huomasin olleeni mielikuvitusmaailmassaLaita sun nro mulle niin voin lähetellä sulle viestejä, ei sun tartte edes vastata
Mistä päättelet näin?Ei kovin tervettä laittaa viestejä tänne ja sitten "vastailla" itselleen, kai se mukavaa on, ei sitä muuten kukaan harrastaisi täällä
Älä lähde tuohon, voit sanoa mitä tahansa mutta jos yrität uskolle mulle että oon kuvitellut asioita niin lopeta heti alkuunsa. Tiedetään molemmat mikä on totuus.Itse tein näin ja huomasin olleeni mielikuvitusmaailmassa![]()