Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvan puolella trolli alkoi trollata minun Ogeen liittyviä viestejäni, jotka kohteliaana päätin kiitos-sanaan. Lopussa ennen 23 useita "Ogen läheistä" kopioivia kaipuuketjussa. Ei enää viestejä myöskään läheisiltä. Tämä oli tässä. Oikein hyvää iltaa / rauhaisaa yötä.

Vauvan puolella trolli alkoi trollata minun Ogeen liittyviä viestejäni, jotka kohteliaana päätin kiitos-sanaan. Lopussa ennen 23 useita "Ogen läheistä" kopioivia kaipuuketjussa. Ei enää viestejä myöskään läheisiltä. Tämä oli tässä. Oikein hyvää iltaa / rauhaisaa yötä.
Kovasti kaipaillaan uniikkia OgEa. Sellainen nainen on kyllä. Vinkkaapa et tulisiko neito vielä vaikka uutena vuotena kirjoittelemaan rohkaisua kansalle tulevaan vuoteen. Musiikit ja jutut on niin hyvää mitä avautunu linkittäny. Uppoaa, oon kuin hypnoosissa 😋😉 Terveisiä lähtee mun molemmilta käsiltä 😙 -mies

Minä en ole E.
En asu Savossa, enkä ikipäivänä tule asumaan.
Enkä halua tulla yhdistetyksi tuohon meemiin millään tavalla.
Minun läheiset ei harrasta nettipalstoja, joten unohtakaa.
-kärsinyt sivullinen

Tää vuos on ollut pitkästä aikaa parempi ja pari lukkoa on auennut. Lupasin itselleni, että ensi vuonna poistun useammin mukavuusalueelta. Se voi tarkoittaa hyviä asioita. Lopuksi vielä Ninnille näkymätön halaus.

Yhteistyössä