V
vierailija
Vieras
Mua harmittaa kun ei ikinä selvennetä tälläsiä viestejäKiitos.Aiotko jättää kaiken näin, vaikka minun olisi aika mennä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua harmittaa kun ei ikinä selvennetä tälläsiä viestejäKiitos.Aiotko jättää kaiken näin, vaikka minun olisi aika mennä?
En voi allekirjoittaa tätäYlipäänsä ihmiset on yllättävän tylsää seuraa
Oonkin puoliksi erakkoEn voi allekirjoittaa tätä
Mielestäni osa on hyvinkin kiinnostavia, rakastettaviam innostavia ja inspiroivia.Ylipäänsä ihmiset on yllättävän tylsää seuraa
Kieltämättä teinit, kun ei ne puhu näin ikälopuille kuin keski-ikäisille mitään. Mulkoilee vain.Korjaus: teinit-parikymppiset sekä vanhukset ovat yllättävän tylsää seuraa.
Opin äsken vauvalta, että itsensä vähättely on yksi piilonarsismin merkki. Toivottavasti sinä et ole pitänyt minua piilonarsistina, koska aina tyrmään kaikki kehut. Uuden vuoden lupaus onkin yrittää päästä tuosta eroon, koska enhän minä sillä suinkaan mitään kehuja kerjää kuten kuulemma piilonarsistit. Olen vain rehellinen. Päin vastoin tuntuisi itsestä narsismilta kehua omaa työtä. Eihän sellaista lapsenakaan opetettu ja jos joku niin teki niin ajateltiin, että onpas siinä ylimielinen tapaus. Vaatimattomuuttahan sitä opetettiin.
Otan nyt ensimmäiseksi treeniksi villasukat. Kudoin useammat joululahjaksi. Jos joku niitä kehuu, niin koitan sanoa että ”Kiitos, niin minustakin tuli hienot” Vaikeaa kyllä tulee olemaan, kun oikeasti tiedän että jokaisessa sukassa on ainakin kymmenen virhettä ja ohjekin on Novitan. Enhän minä niitä ole omasta päästä keksinyt.
Vauvapalstalaisten mielestä ei ole ketään, joka ei olisi narsisti. Paitsi he itse tietenkin. He ovat aina lukuisten narsistien ympäröimiä ja narsistien uhreja. Kaikki heidän exät on narsisteja ja vanhemmat on narsisteja ja kaikki anopit on olleet narsisteja ja pomot on olleet narsisteja ja työkaverit on narsisteja jne. Jokaisen ihmisen piirteet saadaan kyllä heidän mielestä luokiteltua jonkinlaisen narsistin piirteeksi.Opin äsken vauvalta, että itsensä vähättely on yksi piilonarsismin merkki. Toivottavasti sinä et ole pitänyt minua piilonarsistina, koska aina tyrmään kaikki kehut. Uuden vuoden lupaus onkin yrittää päästä tuosta eroon, koska enhän minä sillä suinkaan mitään kehuja kerjää kuten kuulemma piilonarsistit. Olen vain rehellinen. Päin vastoin tuntuisi itsestä narsismilta kehua omaa työtä. Eihän sellaista lapsenakaan opetettu ja jos joku niin teki niin ajateltiin, että onpas siinä ylimielinen tapaus. Vaatimattomuuttahan sitä opetettiin.
Otan nyt ensimmäiseksi treeniksi villasukat. Kudoin useammat joululahjaksi. Jos joku niitä kehuu, niin koitan sanoa että ”Kiitos, niin minustakin tuli hienot” Vaikeaa kyllä tulee olemaan, kun oikeasti tiedän että jokaisessa sukassa on ainakin kymmenen virhettä ja ohjekin on Novitan. Enhän minä niitä ole omasta päästä keksinyt.
Ehkä ei kannattaisi suhtautua kovin vakavasti yhteen mainintaan. En minä tee mitään niin ihmeellistä, että olisi tarvetta tai aihetta kehuskella tekemisilläni tai taidoillani. On eri asia, jos on innoissaan vaikkapa työstään ja tulee usein puhuneeksi aiheesta mikä taasen ei tarkoita, että kuvittelisi olevansa erityisemmin taitava tekemisissään.Opin äsken vauvalta, että itsensä vähättely on yksi piilonarsismin merkki. Toivottavasti sinä et ole pitänyt minua piilonarsistina, koska aina tyrmään kaikki kehut. Uuden vuoden lupaus onkin yrittää päästä tuosta eroon, koska enhän minä sillä suinkaan mitään kehuja kerjää kuten kuulemma piilonarsistit. Olen vain rehellinen. Päin vastoin tuntuisi itsestä narsismilta kehua omaa työtä. Eihän sellaista lapsenakaan opetettu ja jos joku niin teki niin ajateltiin, että onpas siinä ylimielinen tapaus. Vaatimattomuuttahan sitä opetettiin.
Mä jätän suosiolla laulut laulamatta. Kuunteluttaa voisin montakin biisiä.Haluaisin laulaa kaivatulleni Neon2 kappaleen (sikin sokin sinussa)
Mulla on kaivatun kanssa tällaista.Sillon tietää että on hyvää seuraa kun voi vaan olla yhdessä ja aivan hiljaa, ettei puhe ole välttämätöntä, tai jos puhutaan niin sitten on samalla aaltopituudella, nää on aika vaikeita löytää ihmisistä
Näinpä kattovat kuin halpaa makkaraa ja pilkkaavatKieltämättä teinit, kun ei ne puhu näin ikälopuille kuin keski-ikäisille mitään. Mulkoilee vain.