Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
❗🚭❗🚭❗🚭❗
N O F U M A R

Toisen puolen
putiikissa
oli vitsailua
röökiaskin
kappalehinnasta..
...
Itse en polta.
En käytä
K4nnabista.
F Y I.

Mutta:
I gotta be
honest. Tämä
habituaali
oli ronskisti
mua vastassa
Savoon
saavuttuani.
Täällä nimittäin
palaa kessu..
Silloisista
[eka vuosi]
naapureistani
sangen moni
piipahti
tubakkipisteellä
pitkin päivää.

Tottamaar
sattuikin niin,
että röökispotin
lokaatio oli
juuri minun
tuuletus_
ikkunani alla.
Tästä johtuen
(Ikävä kyllä)
tupakan
käry oli jatkuvana
virtana kotini
hengitysilmassa.

Tupakointi on
ollut vahvasti läsnä
ympäristössäni.
En silti ole Savon
vuosina
tapaa aloittanut.

Minulle raikas,
kuulas iho on
se juttu. Ihoni
onkin tosi hyvässä
kunnossa.

Tupakointi on
(erittäin)
epäterveellistä
ja vanhentaa
ihon
ennenaikaisesti.
Naisella siksikin,
että tupakka
passivoi
munasarjojen
toimintaa/
tyrehdyttää
estrogeenin
tuotantoa.

Plus tietysti
se ominaishaju.

Mutta se siitä.

Erinomaista
iltaa.

×××

Nyt en enää jaksa arvuutella. Soitan sulle lähipäivinä. Jostakin nousi rouhkeuspuuska. Vielä kerran nolaan itteni. Miehelle. Hyvää yötä jos satut lukemaan. Olis pitäny kirjoittaa tämä vauvalle. Lähen nyt nukkuun.

Ihania unia r! Joulu lähenee. Tuli mieleen, mikäköhän on susta joulussa parasta? Toivon sua jakamaan joulun, toivon sua pysyvästi elämääni. Kaikkea ei aina saa, katsotaan toteutuuko mun toiveeni sinun suhteen. Nuku hyvin. 😊❤️

❗🚭❗🚭❗🚭❗
N O F U M A R

Toisen puolen
putiikissa
oli vitsailua
röökiaskin
kappalehinnasta..
...
Itse en polta.
En käytä
K4nnabista.
F Y I.

Mutta:
I gotta be
honest. Tämä
habituaali
oli ronskisti
mua vastassa
Savoon
saavuttuani.
Täällä nimittäin
palaa kessu..
Silloisista
[eka vuosi]
naapureistani
sangen moni
piipahti
tubakkipisteellä
pitkin päivää.

Tottamaar
sattuikin niin,
että röökispotin
lokaatio oli
juuri minun
tuuletus_
ikkunani alla.
Tästä johtuen
(Ikävä kyllä)
tupakan
käry oli jatkuvana
virtana kotini
hengitysilmassa.

Tupakointi on
ollut vahvasti läsnä
ympäristössäni.
En silti ole Savon
vuosina
tapaa aloittanut.

Minulle raikas,
kuulas iho on
se juttu. Ihoni
onkin tosi hyvässä
kunnossa.

Tupakointi on
(erittäin)
epäterveellistä
ja vanhentaa
ihon
ennenaikaisesti.
Naisella siksikin,
että tupakka
passivoi
munasarjojen
toimintaa/
tyrehdyttää
estrogeenin
tuotantoa.

Plus tietysti
se ominaishaju.

Mutta se siitä.

Erinomaista
iltaa.

×××
Hyvää yötä kiehtova Kleopatra 🩶

Piirsit ratkaisullasi tänään tulevaisuuden suuntaviivat. Molemmat tiedämme, ettei kyse ollut joulukiireistä. Ehkä on vihdoin syytä uskoa, ettet tule koskaan haluamaan tätä ystävyyttä enempää. Enää en yritä edes ja teen kaikkeni luopuakseni haaveistanikin lomasi loppuun mennessä.

Sitä voi märsätä vaikka aikojen loppuun, mutta ei se mitään muuta. Itkeminen on turhaa. Etenkin silloin, kun mitään oikeasti vakavaa ei ole sattunut, vaan ihminen vaan haluaa itse lietsoa itsensä itkuiseen tilaan kerta toisensa jälkeen. Jonkun pitäisi puistella sellaisia ihmisiä ja laittaa heidät ojennukseen. Aikuisen ihmisen on tarkoitus KESTÄÄ KAIKKI eikä tuhertaa itkua tyhjänpäiväisistä mielikuvitusjutuista niin kuin lapset. Se itku loppuu siihen, kun tajuaa, kuinka vähän oma elämä muita kiinnostaa. Jokaisella on oma elämä elettävänä, eivät ne jouda sinun pikku ongelmiasi ratkomaan. KOKOA ITSESI!

Piirsit ratkaisullasi tänään tulevaisuuden suuntaviivat. Molemmat tiedämme, ettei kyse ollut joulukiireistä. Ehkä on vihdoin syytä uskoa, ettet tule koskaan haluamaan tätä ystävyyttä enempää. Enää en yritä edes ja teen kaikkeni luopuakseni haaveistanikin lomasi loppuun mennessä.
Mistä on kyse? Mä ainakin olin henkisesti niin uupunut etten jaksanu tuntikausiin mitään palstoja lukea, sit illalla kirjotin vielä koulutehtävää

Pyysitkö irl kaivattuasi jonnekin ja tämä ei lähtenyt, vaan vetosi joulukiireisiin? Vai onko tämä taas joku ketjusotku, että pyysit ketjussa näkemään ja joku veeti tampereelta lupasi tulla ja oletit että kaivattusi. Sitten ketään ei tullut ja pirkko vantaalta kirjoitti, että on joulukiireitä, ja oletit että se oli kaivattusi tekosyy?

Yhteistyössä