Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkään en. Jos on tarve kommentoida ventovieraalle kaupungilla niin on kohtalaisen heikoilla.
Enemmän korpeavat nämä: Jos jokin toiveesi ei toteudu, niin sinua suojellaan ja huomaat myöhemmin miksi. Jotain parempaa on tulossa. Vuosien saatossa on tullut lähinnä vaikutelma, että suojellaan onnellisuudelta ja tilalle lykätään paskakasa.
Väärä nainen vastasi luulisin.

Mikähän hampaidenesittelykausi jälleen on menossa? Ei hammasrivistössäni ole vikaa vaikka harvemmin hymyilenkään hammashymyä. Miehilta otan mielellään hymyjä vastaan, mutta naisten päävinossa hymyilyt ovat lähinnä häiritseviä.

🟢🟠🔴🟣🟡

Kelpaisiko täyslaidallinen
SPA for males triittiä, 🐰?
ʕ⁠ ⁠ꈍ⁠ᴥ⁠ꈍ⁠ʔ *itsevarmoin ottein*

t. (⁠ᵔ⁠ᴥ⁠ᵔ⁠) ×××

Lisäyksena vielä paskiaiset, joiden mielestä minun pitäisi nauttia kassatyöskentelystä ja aspaamisesta vaikka ottaen huomioon kuinka veetuilevaa asiakaspalvelua yleensä saan osakseni, on arvostukseni kyseistä työtä kohtaan romahtanut. Lisäksi kaikki asiakaspalvelu, jota olen työkseni tehnyt,on ollut rahan takia työn tekemistä. Rahan lisäksi se on antanut lähinnä surua, turhautumista ja kohteliaisuuksia, joilla ei ole minulle arvoa.

Milloinkahan olisin viimeksi kuullut työhön liittyvän kohteliaisuuden, joka on aidosti ilahduttanut? Olipa hyvää asiakaspalvelua ei todellakaan ilahduta. Tai olipa maukasta keittoa iloahduttaa vielä vähemmän.

Lisäyksena vielä paskiaiset, joiden mielestä minun pitäisi nauttia kassatyöskentelystä ja aspaamisesta vaikka ottaen huomioon kuinka veetuilevaa asiakaspalvelua yleensä saan osakseni, on arvostukseni kyseistä työtä kohtaan romahtanut. Lisäksi kaikki asiakaspalvelu, jota olen työkseni tehnyt,on ollut rahan takia työn tekemistä. Rahan lisäksi se on antanut lähinnä surua, turhautumista ja kohteliaisuuksia, joilla ei ole minulle arvoa.

Milloinkahan olisin viimeksi kuullut työhön liittyvän kohteliaisuuden, joka on aidosti ilahduttanut? Olipa hyvää asiakaspalvelua ei todellakaan ilahduta. Tai olipa maukasta keittoa iloahduttaa vielä vähemmän.
🤪

Ei ehkä naurattaisi, jos itse yrittäisit vuosia päästä aspasta ja ruuanlatosta mielekkäämpään ja merkityksellisempään työhön ja kerta toisensa jälkeen löytäisit itsesi samasta suosta. Kuuntelemassa kitinää, kun pitäisi olla jokaiselle jotakin ja voi sentääm , jos ei saanutkaan suurinta kakkupalaa ja voileipään sattui leikkeleen alle kohotuksesta johtuva reikä. Niin kuin kyseisillä seikoilla olisi loppujen lopuksi mitään merkitystä. Viimeisellä hetkellän varmasti miettii, että teinpäs sentään voileipiä ja tukahdutin tunteeni kuunnellen narinaa turhista sivuseikoista.

Lisänä vielä henkisyys paasaajat joiden mielestä työn tulisi olla tuskaista ja itselle merkityksetöntä, jotta ego ei nyt varmasti saisi mitään pontta. iOlisihan se nyt ennen näkemätönät jos työsta nauttisi ja tuntisi jopa iloa. Parthaitahan he ovat sanomaan, kun päivät pitkät pläräävät tarotkorttejaan ja egoilevat kertoen mikä olisi kenellekin hyväksi.

Yhteistyössä