Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, omain meni mukavasti, tosin nukuin liian vähän. Lääkkeen ottamisen jälkeen söin aamupalaa pitkän kaavan mukaan ja sitten nukuin pitkään, en käynyt ulkona tänään, muonaa on huomisellekin, ja jos herään ajoissa, ehdin käydä lenkillä ja kaupoilla ennen aamuapetta. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.

Entäs tämä tapaus, jonka uhriksi jouduin. Oliko tämä pahoinpitely, seksuaalista härintää vai mitä:
Keski-ikäinen nainEn tuli eilen itä-Suomessa kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No peloissani ja pakotettuna tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä pakotettuna imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä ahdistava ja traumatisoiva kokemus. En haluaisi kokea sitä uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Missä tykkäisit asua
Ei tää nykyinen kaupunki ole huono. Nykyinen asuinpaikka vaan on peestä. Haluaisin jotain vihreetä ympärille, enkä betonia ja naapureita ainakaan tällä tavalla kuin nyt. Rivitalostakin tykkäisin, jos ois pieni oma piha, missä vois kesällä istuskella ja grillata. Poreista haaveksun, mut taitaa haaveeksi jäädä, kun en tiedä, miten esim. rivariin voi sellaista asentaa. Joo ja en mä usko, et ainakaan ihan hetkeen mitään rivaria yksin oon hankkimassa, et sekin tietty.

Ei tää nykyinen kaupunki ole huono. Nykyinen asuinpaikka vaan on peestä. Haluaisin jotain vihreetä ympärille, enkä betonia ja naapureita ainakaan tällä tavalla kuin nyt. Rivitalostakin tykkäisin, jos ois pieni oma piha, missä vois kesällä istuskella ja grillata. Poreista haaveksun, mut taitaa haaveeksi jäädä, kun en tiedä, miten esim. rivariin voi sellaista asentaa. Joo ja en mä usko, et ainakaan ihan hetkeen mitään rivaria yksin oon hankkimassa, et sekin tietty.
Niin, jonkinlainen oma piha ois kyllä kiva, mielellään joku rauhallinen alue vielä

Toivottavasti jokainen ihminen elää niin, että ei tarvi turhaa mielipahaa muille aiheuttaa. Se on monesti myöhäistä siinä vaiheessa kun sen tajuaa, mutta virheistä voi oppia ja asiat kannattaa keskustella läpi. Kaaos ja epätieto ruokkii vain mt-ongelmia.

Mä voisin asua kauempanakin sykkeestä, mut hyvä yhteys töihin ois kiva, ettei mee koko päivää työmatkoihin. Tosin viime työpaikkaan oli 60 km yhteen suuntaan ja ihan kivasti sekin sujui, et kai se on tottumiskysymyskin.

💒 🏠 🏘️
Missäkö?
.
Satumaisella
Helsingin
Huvilakadulla,
Art Nouveau-
arkkitehtuurin
paraatipaikalla.
[+ Huvilakujan &
Pietarinkujan
jatkumot].