V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuku hyvin, rakas kaivattuni.Pyrin lähestymään. Hyvää yötä rakas.
Sielunkumppani.Jos molemmat ajatellaan toisistamme samalla tavalla, side on aikamoisen vahva. On tullut testautuneeksi vuosien varrella. Hullua on, että kaksi toisilleen ennestään melko tuntematonta voi kokea saman niin ytimiä myöten.
No jos ottaa huomioon miten vähän ollaan irl juteltu, niin kyllähän me melko tuntemattomia ollaan. Mutta jos miettii henkistä yhteyttä, niin ihmeen tuttujahan me kyllä ollaan. Että riippuu millä mittareilla mitataan.Me ei olla toisilleen tuntemattomia, eihän?
EiMe ei olla toisilleen tuntemattomia, eihän?
No musta me kyllä juteltiin irl paljonkin, siitä on vaan aikaa. Mut mä haluisin tuntea sut ihan läpikotaisin.No jos ottaa huomioon miten vähän ollaan irl juteltu, niin kyllähän me melko tuntemattomia ollaan. Mutta jos miettii henkistä yhteyttä, niin ihmeen tuttujahan me kyllä ollaan. Että riippuu millä mittareilla mitataan.
En tietenkäänLähtisitkö sä tuntemattoman matkaan?
Niin. Tottahan se on. Mut en mä silti sitä haluaisi. Haluaisin sinut, jos oot kaipaamani.En tietenkään
Miten siihen päästään?Ensin pitää tietysti tutustua ennen kun lähtee kenenkään matkaan
Ensin varovaisia viestejä, sitten jossain kohtaa tapaamisia jneMiten siihen päästään?
No, sehän riippuu tietysti sisällöstä, mutta jotenkin olis hyvä olla viestiyhteydessäWappi on huono varovaisille viesteille. Ei ole kovinkaan varovaista.
Kävin kerran treffeillä tyypin kans, jolla oli tyyliin lähimpään naapuriin joku puolen kilsan matka. Pyysi heti mua viikonlopuksi sinne metsän keskelle. En tod. lähtenyt. Mies ei sytyttänyt ollenkaan, mut en ois uskaltanut minnekään pöpelikköön lähteä ihan tuntemattoman kanssa.Jos tuolla mittarilla mitataan, että uskaltaisko lähteä kaivatun matkaan tämän kotiin, niin hyvinkin tuttuja oltais sitten. Uskaltaisin nimittäin heti. Sen verran tunnen, ettei kävis mielessäkään epäillä, että kaivattu ois joku hyypiö, joka lukitsis kellariin tms.