V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän ei varmaan sitten käy täälläSatoja tunnisteellisia viestejä etkä siltikään nuku mun vieressä edelleenkään
Niin. Sangen ikävä tosiasia.Satoja tunnisteellisia viestejä etkä siltikään nuku mun vieressä edelleenkään
Ootko miettinyt että jos meillä menee eläkeiässä näkö niin huonoksi, että ei nähdä enää kirjoitella täällä. Ootkohan silloinkaan kerännyt tarpeeksi rohkeutta soittaa mulle.
Ite en rehellisesti osais edes olla kenenkään kanssa. Oon niin pitkään ollut yksin. Mutta ystäväksi mä kaivattua kaipaisinkin.Mä en tarvi ketään. Olishan se kiva jne., mutten tarvi.
Inhottaa kaikkien ihmisten kaltoinkohtelu. Onneksi on karma.
Niin saattaishan se olla ettei vois soittakaan, kun kuulokin saattaa olla sitten jo mennyt.En jaksa enää soitella kenellekkään, turhaa.
Onkohan mulla enää sun numeroon tallessa? Laitas tulemaan, niin tallennan samantien.Ootko miettinyt että jos meillä menee eläkeiässä näkö niin huonoksi, että ei nähdä enää kirjoitella täällä. Ootkohan silloinkaan kerännyt tarpeeksi rohkeutta soittaa mulle.