V
vierailija
Vieras
En tiedä jääkö hän ja saadaanko toisiammeMiksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä jääkö hän ja saadaanko toisiammeMiksi?
Sitä olen yrittänyt vuosikausia.Meidän pitäisi puhua. Ja kuunnella. Ymmärtääkin. Mutta se juna taisi mennä.
Samoin. Niin kauan oon yrittänyt, että en enää edes muista mistä halusin puhua.Sitä olen yrittänyt vuosikausia.
Niin ja siis sivusta tuoSamoin. Niin kauan oon yrittänyt, että en enää edes muista mistä halusin puhua.
Mitä sä tarkalleen haluat? Mitkä on sun unelmat meidän suhteen?Sano asiasi. Yö on jo pitkällä.
Niin pitäisi. Teitkö sen eteen mitään?Meidän pitäisi puhua. Ja kuunnella. Ymmärtääkin. Mutta se juna taisi mennä.
Keneltä kysyt? En jaksa harhailla.Mitä sä tarkalleen haluat? Mitkä on sun unelmat meidän suhteen?
Tein. Yritin ainakin.Niin pitäisi. Teitkö sen eteen mitään?
Minulla on ikävä sinua. Sinä vain piiloudut visusti etkä ymmärrä, miltä minusta tuntuu.
Pyydä mut irl jonnekin, missä voidaan jutella kahden kesken, niin tulen heti.Minulla on ikävä sinua. Sinä vain piiloudut visusti etkä ymmärrä, miltä minusta tuntuu.
Jos sinulla on tahtoa ja halua, niin tiedät, miten saada yhteyttä.Sitä olen yrittänyt vuosikausia.
Kuka niin on väittänyt?Jos joku on yksipuolisesti ihastunut, niin sillä kohteella ei ole mitään velvollisuutta puhua asiasta tai terapoida häneen ihastunutta. Jos nyt kellään muutenkaan.
No eikö näissä ketjuissa koko ajan pyydetä ja vaadita puhumista, selventämistä ja kuuntelemista? Sillä toisella ei välttämättä ole mitään käsitystä mistään selvitettävistä asioista.Kuka niin on väittänyt?