Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistin yhtäkkiä että joskus muuten otin sun pöydältä nuppineuloja ja kiinnitin niitä ja ne pisteli mua. En tiedä oletko yhtä kömpelö käyttämään nuppineuloja, tuskin. Mutta jos olet, niin sitten meillä on ollut jonkinlainen veriyhteys jo kymmenisen vuotta 😄

Minäkään en pidä melusta ja väkijoukoista, en aio luopua, luovuttaa tai unohtaa. Tarkoituksellinen unohtaminen ei ole unohtamista, vaan laiminlyömistä ja heitteille jättämistä. Hyvää yötä rakkaalle kaivatulle.

⬆️↗️➡️
Taisi
tr0lliamppari
pelmahtaa
salamana
huudeille
mun perääni.

Oon katalyysi.
Aiheutan liikettä.
Causing
commotion..
⏸️🛜▶️🔼

Pidän kokonaan
taukoa vauvan
puolella
kommentoinnista.
F Y I . G N bye.
└⁠|⁠∵⁠|⁠┐⁠♪ ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪ x

En saa unta. Oon näköjään sellainen sielu, jolle mitkään ylimääräiset vapaat eivät sovi, heti menee unirytmit sekaisin. Äsken oli vielä virtaa päällä kuin olisin maratonille lähdössä.Toivottavasti sinä, rakas ihmiseni, nukut sikeästi ja hyvin. Oikeasti en saisi edes tähän aikaan yöstä sinua ajatella, mutta minkäs sitä itselleen voi.

En saa unta. Oon näköjään sellainen sielu, jolle mitkään ylimääräiset vapaat eivät sovi, heti menee unirytmit sekaisin. Äsken oli vielä virtaa päällä kuin olisin maratonille lähdössä.Toivottavasti sinä, rakas ihmiseni, nukut sikeästi ja hyvin. Oikeasti en saisi edes tähän aikaan yöstä sinua ajatella, mutta minkäs sitä itselleen voi.
Joskus mietin että silloinko kaivattu ajattelee kun en saa unta vaikka itse koitan olla ajattelematta 😄

Yhteistyössä