Jojo, niinpä, viikko meni ihan hurjan äkkiä! Ens viikko onkin, ainakin täällä Suomessa, taas vähän lyhyempi vapun takia. Mukavia nuo 4-päiväiset työviikot. Hyvin muuten hoidettu tuo viinihomma!

Toivottavasti ei ollu mitään Dom Perignonia, mitä sinne lavuaariin kaatelit, tai sun työkaverit heittää voltin, kun kuulevat mitä teit.

Toivottavasti nuo sun univaikeudet on vaan väliaikaisia ja menevät pian ohi!
Citrus, kiitos! Kiva kuulla taas sun kuulumisia pitkästä aikaa! Sullakaan ei enää montaa päivää oo puoleen väliin, joten onnea jo etukäteen! On se vaan yksi niistä isoista rajapyykeistä tässä matkalla. Eiks oo ihania ne liikkeet?

Milloin sulla on rakenneultra? Munkin masu on jo vähän alkanut näkymään, mutta aika pieni se vielä on. Hemppa mulla on jotain päälle 130. Rautalisää en syö, mutta ruisleipää paljon, pinaattia jonkun verran ja maksamakkaraa silloin tällöin, harvakseltaan kylläkin. Mun maha ei oikein tykkää noista rautavalmisteista, joten pitää yrittää pitää hemppaa hyvissä lukemissa muilla keinoin niin pitkään kuin mahdollista.
Delfis, mä päädyin laittamaan sen korun vielä takasin. Mä oon niin tottunu siihen, että mun maha näytti ihan hassulta ilman sitä. Kyllähän siihen tietysti tottuis ja kohta pitääkin tottua, mutta ei ihan vielä.
Onkos muuten mammoilla
vappusuunnitelmia? Onko sima tulossa? Meinaatteko leipoa munkkeja tai tippaleipiä? Grillailla? Mä oon kerran tehnyt munkkeja ja simaa. Simaa tuli niin älytön määrä, että koko jääkaappi täyttyi siitä, eikä me sit taidettu juoda sitä ku yks pullo, kun ei meistä kumpikaan nyt niiiin suuria simanystäviä ole. Eli jos haluan simaa, haen sitä vaikkapa työpaikan ruokalan ake away -myynnistä. Munkkeja oon myös tehnyt kerran - liian kylmällä paistorasvalla. Ne munkerot imi sitä rasvaa varmaan desikaupalla itseensä ja niistä tuli sellasia ällöttäviä rasvarenkuloita. Vieläki puistattaa ajatus! Eli munkit ostan kaupan pakastealtaasta ja paistan uunissa + sokeroin. Ehkä vielä jonain päivänä uskallan yrittää uudestaan.

Grillailemaan haluaisin kovasti, jos vaan säät sallii. Niitä hommia en oo (vielä) onnistunu sössimään kertaakaan.
Aurinkoista lauantaita! Täällä länsirannikolla ainakin paistaa nyt jo niin, että kai sitä pitää ulkoilemaan lähteä (shoppaamaan tilavammat farkut!) ennen tanssituntia.