Lähes kaikkien suureksi pahennukseksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
?

Minen nyt ihan tajunnut. Vai kuulunko mä vaan siihen pieneen vähemmistöön joka ei osaa ja/tai ymmärrä moista toimintaa paheksua..

No kun asiasta täällä aiemmin mielipiteitä kysyin, niin äitienpäivä on kuulemma huonoin mahdollinen päivä pitää synttärit. Kaikkai kuulemma v*tuttaa tulla.

Jos lapsi on sen ikänen jo et odottaa juhlia ku kuuta nousevaa niin tottakai on hyvä päivä pitää juhlat. Mä ehdin saada kyl lahjani ja kahvini vaikka mennäänki anoppilaanki. Menis ne synttäritki samalla. Musta lapsi menee tässä ohi ja heittämällä, ei kai koko äitienpäivä ole yhtä äidin hemmotteluu?

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ei kai kukaan koko päivää äitienpäivää juhli? Aamulla kakkua ja sitä rataa. =)

Näin minäkin ajattein =) Ja sukulaisilta kyllä kysyttiin, että sopiiko, eikä kukaan vastustellut. Synttäreille saa tulla omaan tahtii klo 12 eteenpäin iltaan asti, joten kyllä siinä jää aikaa muuhunkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ei kai kukaan koko päivää äitienpäivää juhli? Aamulla kakkua ja sitä rataa. =)

Tällä kertaa me tosiaan juhlitaan koko päivä omia juttuja, viedään lapset pitkään odottamalleen retkelle ;).

Että onneksi meidät on kutsuttu synttäreille tänään...

Mä kans mietin että miten toimitaan kun huomen äitienpäivä, ma mun pileet ja ti kuopus 2v, mutta ensi sunnuntaille menee juhliminen kun ei kukaan pääse huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Viitannee kun kysyi olisiko hölmö ajatus viettää synttäreitä äitienpäivänä.
Hyvä homma nyt lapsi saa sukulaiset kutsuilleen. Onnea päivänsankarille :xmas:

Kiitos :flower: Sitä paitsi kun vieraina on minun ja miehen vanhemmat ja sisarukset perheineen, niin lähes kaikki näkee äitinsä/mummonsa meillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Mä kans mietin että miten toimitaan kun huomen äitienpäivä, ma mun pileet ja ti kuopus 2v, mutta ensi sunnuntaille menee juhliminen kun ei kukaan pääse huomenna.

Meillä vietetään huomenna molempien poikien juhlia, kun synttäreiden välilllä on vain 2 viikkoa =)

Yhteistyössä