Läheiseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pakko kysyä tätä. Olen ollut itse koulukodissa koulun takia ja kodin jossa en saanut tukea enkä rakkautta. Vuodet vieri täytin 18 sain asunnon..aika kului rakkautta etsimällä ja välillä viinaa juomalla. Olen aina tuntennu vetoa vanhempiin miehiin. Irtosuhteita on ollut. Rakastuin yhteen ihanaan miehen joka lopulta paljastui narstiksi. Haluaisin lapsen mutta tuntuu etten mä saa sitä koskaan. Sen jälkeen viimeisen selkä saunan jälkeen lähdin. Nyt asun äitini luona josta etsin asuntoa ja käyn autokoulua. Mutta samat asiat ja pelot toistuu. Alistaminen mikä oli murrosiässä ja lapsena. Turvaton olo myös. Mun äiti on lapsuudestani saakka ollut nipottaja ja huutaja. Vaikka kaikki oli muuten hyvin saattoi olla myös niin että hän valitti turhasta. Nyt myös tuntuu samalta. Hän sanoo mulle etten pärjää ilman häntä, ja kokoajan kommentoi jostain asiasta mikä haittaa minussa. Nyt vaan tuntuu siltä että autokoulu loppuun ja muutto muualle mutta tuntuu vaan ettei musta oo oikeastikkaa päästämään irti mun äidistä. Monet kaverit sanoo tietynlainen synkkyys näkyy kasvoistasi aina kun vaan oot hetken äidin seurassa. En oo oikein saannu elämässä mitään aikaseksi koska olen liian kiinni alistavassa äidissä. Sisko on myös samanlainen alistaja ja piilo tekijä. Osaako joku neuvoo muo ???

vaikea paikka mennä neuvomaan. Sinusta voi tulla mitä tahansa sinä itse haluat. Lähde pois kotoa. hyvä että sinulla on kavereita, kulje selkä suorana ja sano itsellesi että minä osaan minä pystyn.

Yhteistyössä