Apua,parisuhde suistuu kohta kokonaan ojaan:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

j

Vieras
en jaksa sepustaa koko tarinaa, mutta suhteessa ollut pettämistä, mustasukkaisuutta, pahoja riitoja. sitten oli onnellinen aika. sitten ongelmat alkoi seksistä. mies pahoitti mieleni tuon aiheen tiimoilta monesti. mies ollut myös paljon poissa. mies ei myöskään kunnioita minua vaan on kuittaillut esim. kiloistani, tavoistani hoitaa asioita kehuen muita. minä taas muistuttelen miestä katkerasti niistä kommenteista, mäkätän, hiillostan, haukun miehen sukua jne....

me ei päästä tästä kierteestä enää pois : `(. en halua enää lainkaan seksiä, keskusteluyhteys ei toimi, me vain riitelemme tai ollaan "ok", ei ole enää onnellista lainkaan. miehestä ei ole näkynyt rakkautta pitkiin aikoihin ja se on antanut mulle lisää vettä myllyyn aukoa päätä hänelle, koska tuntuu niin pahalta koska hän ei tunnu rakastavan.

olen yrittänyt sanoa että puhutaan yksitellen asioista, mies ei jaksa. ei häntä kiinnosta. ei häntä kiinnosta mun tunteet. toisaalta mies sanoo etten mä ymmärrä häntä. mies myös sanoi että kun ei ymmärretä toisiamme niin ei koskaan ymmärretä.

ei taida tietää hyvää :(...

Olisko parempi ottaa aikalisä/pitää tauko? Jos sen aikana rupee vanha suola janottamaan, niin koettais sitten uudestaan ja "puhtaalta pöydältä" ilman että muistelee noita vanhoja asioita. Ja jos sittenkin alkaa mennä metsään, niin sitten kantapäät eri suuntiin. Jos kerran tilanne on noin paha, että ei enää tunteita juurikaan ole.

Minkäikäinen lapsi? Kannattaa tuossa tilanteessa laitaa lapsi etusijalle; lapsi kärsii aina huonosta parisuhteesta vaikka riidat pidettäisiin poissa lapsen korvilta. Ilmapiiri ja tunnelma on luultavasti ahdistava ja lapsi aistii sen. Vaikeita juttuja ja isoja päätöksiä, mutta asiat ja ihmiset on laitettava tärkeysjärjestykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Minkäikäinen lapsi? Kannattaa tuossa tilanteessa laitaa lapsi etusijalle; lapsi kärsii aina huonosta parisuhteesta vaikka riidat pidettäisiin poissa lapsen korvilta. Ilmapiiri ja tunnelma on luultavasti ahdistava ja lapsi aistii sen. Vaikeita juttuja ja isoja päätöksiä, mutta asiat ja ihmiset on laitettava tärkeysjärjestykseen.

vauva. yhdessä ollaan oltu 5 vuotta. nuo pettämiset tapahtui suhteen alussa miehen taholta. sitten seurasi muutaman vuoden seesteinen ja onnellinen aika ja sen päätteeksi tulin raskaaksi. ja sitten asiat vähitellen kasaantuivat, vauvan syntymän jälkeen tuli niin paljon loukkauksia ym. että asiat suistui tähän pisteeseen. kumpikaan ei todnäk. tunne rakkautta toista kohtaan. en usko että mies suostuu ammattiauttajalle. hän ei jaksa muutenkaan puhua kanssani. en tietenkään tee muiden mielipiteiden perusteella mitään ratkaisuja, mutta missä vaiheessa mielestänne joku asumusero tms olisi tarpeellinen? mitä itse tekisitte jos jostain syystä kaikki olisi mennyt pieleen :/ ?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta missä vaiheessa mielestänne joku asumusero tms olisi tarpeellinen? mitä itse tekisitte jos jostain syystä kaikki olisi mennyt pieleen :/ ?
Siinä vaiheessa, kun suhteessa eläminen tuntuu pahalta eikä ole keinoja muuttaa tilannetta. Ts toinen ei esim suostu mihinkään, millä tilannetta saisi paremmaksi.