V
"Vieras"
Vieras
Minulla yhden fb-kaverin isä kuoli muutama päivä sitten ja nyt pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään tuon tyypin itkeminen facebookissa. Kyseessä on mielestäni hieman tekopyhä naisihminen, joka aina on pyrkinyt hakemaan pisteitä joka asiasta. Tämä hänen isänsä kuolema on nyt ollut todellinen pisteiden kalastusautomaatti, ymmärrän sen jotenkin että siitä kuolemasta facebookissa ilmoittaa jotenkin, mutta hän on nyt kertonut useasti kuinka vaikeaa on, kuinka on ikävä, miten pitää lähteä reissuun surus karkuun yms... Ok, on tässä itse kullakin kuollut läheisiä, mutta minusta se on vainajan häpäisyä alkaa keräämään itselleen sympatiapisteitä siitä kuolemasta. Läheisen kuoleman tullessa itse ainakin olen keskittynyt siihen surutyöhön, en pisteiden keruuseen.
Itseä tuo nyt alkoi ottamaan päähän, tämä nainen on aina halunnut tehdä kaikille selväksi kuinka joka asiassa hänellä on vaikeaa, mutta kuinka urheasti taistelee eteenpäin. Hän on valittanut raskaasta työstään (AMK-opettajan työ ei edes ole raskasta nähnytkään), kuinka rankkaa on harrastaa, kuinka kovaa hommaa puutarhanhoito on ja kuinka häntä pitäisi kehua kun jaksaa tehdä asioita. Ei vain tässä tilanteessa kehtaa mainita kyseiselle henkilölle, joten tyydyn ottamaan vain pois kaverilistaltani niin eipä tarvi enää katsella.
Itseä tuo nyt alkoi ottamaan päähän, tämä nainen on aina halunnut tehdä kaikille selväksi kuinka joka asiassa hänellä on vaikeaa, mutta kuinka urheasti taistelee eteenpäin. Hän on valittanut raskaasta työstään (AMK-opettajan työ ei edes ole raskasta nähnytkään), kuinka rankkaa on harrastaa, kuinka kovaa hommaa puutarhanhoito on ja kuinka häntä pitäisi kehua kun jaksaa tehdä asioita. Ei vain tässä tilanteessa kehtaa mainita kyseiselle henkilölle, joten tyydyn ottamaan vain pois kaverilistaltani niin eipä tarvi enää katsella.