S
s
Vieras
Mitä 22-vuotiaalle leskelle voi sanoa? Mitä tehdä, kun joku jää yksin kolmen pikkulapsen kanssa? Mä en oikein tiedä mitä mä tällä alotuksella haen, kai mulla vaan on tarve puhua, kertoa... Vaikka en nyt voi liikaa yksityiskohtiin mennä, pitää vissiin suojella muita.
Kuitenkin. Minulle tärkeän ihmisen mies on siis tappanut itsensä. Jättänyt jälkeensä kolme pientä lasta, nuorin aivan vastasyntynyt. Pääseekö sellaisesta yli? Miten heitä pitäisi tukea? Minä en oikeastaan edes pitänyt miehestä, eikä kuolema häntä paranna, osaanko silti olla läsnä?
Kolme pientä muksua tarvitsevat äitiänsä nyt enemmän kun koskaan. Onko kenelläkään mitään kokemusta tai tietoa tai mitään?
(ja en edelleenkään tiedä oikeastaan mitä nyt haen, keskustelua ehkä?)
Kuitenkin. Minulle tärkeän ihmisen mies on siis tappanut itsensä. Jättänyt jälkeensä kolme pientä lasta, nuorin aivan vastasyntynyt. Pääseekö sellaisesta yli? Miten heitä pitäisi tukea? Minä en oikeastaan edes pitänyt miehestä, eikä kuolema häntä paranna, osaanko silti olla läsnä?
Kolme pientä muksua tarvitsevat äitiänsä nyt enemmän kun koskaan. Onko kenelläkään mitään kokemusta tai tietoa tai mitään?
(ja en edelleenkään tiedä oikeastaan mitä nyt haen, keskustelua ehkä?)