V
vieras
Vieras
tietääkö kukaan onko lahdessa seulontaa vai saako päijät-neuvosta ajan papakokeeseen? ei kai siin tarvi lääkärissä eka käydä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
ok. Onks siin joku ikä juttu vai?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
siis alkaako lahdessa seulonta vasta 35:na? vai oletko ollut aiemminkin. koskas sul on se? ei ole itelle tullut kutsua. täytän loppuvuodesta 30
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
siis alkaako lahdessa seulonta vasta 35:na? vai oletko ollut aiemminkin. koskas sul on se? ei ole itelle tullut kutsua. täytän loppuvuodesta 30
Muistaakseni eka oli 30v nyt meen 26.8
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
eli voisinkohan mä odottaa kohta kutsua vai meneekö ensi vuoteen. eiks niit järjestetä vaan kerran vuodessa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
eli voisinkohan mä odottaa kohta kutsua vai meneekö ensi vuoteen. eiks niit järjestetä vaan kerran vuodessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave: kutsu tuli
jep mä oon 35v
En mä tiedä mutta varaa aika lekurille ja siltä lähete papaan