Lähdenpä taas tekemään pahojani, flunssassa töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flunssainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

flunssainen

Vieras
Illalla iski kurkkukipu ja nyt sitten kurkku on kipeä ja nenä vuotaa, mutta töihin tässä on kuitenkin lähdettävä. Tosin mieluummin menen tekemään tän 3 tunnin homman, kun tän takia hankkisin itselleni sairaslomalapun, kun kuitenkin on perjantai ja viikonloppu vapaata.

Niin ja näyttäisi taas olevan mun normi flunssa, menee parissa päivässä ohi.

tekisin ite taatusti samalla lailla. Sairausloman hakeminen on mulle ylitsepääsemätön juttu monesti.. siis kun enhän MINÄ ole pois töistä, kyllä MINÄ jaksan jne.. Miten tostaki yli pääsis, ettei nyt ihan korvaamaton ole sentään. Ei mikään pikkuflunssa, mutta vaikka migreeni jylläis ni enemmin oksennan töissä ja oon väkisin (vaikken saisi ees mitään aikaan) kun oon poissa. Tyhmä minä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
tekisin ite taatusti samalla lailla. Sairausloman hakeminen on mulle ylitsepääsemätön juttu monesti.. siis kun enhän MINÄ ole pois töistä, kyllä MINÄ jaksan jne.. Miten tostaki yli pääsis, ettei nyt ihan korvaamaton ole sentään. Ei mikään pikkuflunssa, mutta vaikka migreeni jylläis ni enemmin oksennan töissä ja oon väkisin (vaikken saisi ees mitään aikaan) kun oon poissa. Tyhmä minä.

minä ihan samanlainen... 2v oon ollu tässä paikassa töissä ja yhden kerran oli PAKKO hakee saikkua kun en voinu kun vessassa istua mahataudin takia. vaan kyllä oli morkkikset kun ei päässy töihin!

Työpäivä takana ja kaupassakin käyty, nyt voi rauhassa ottaa loppu päivän. Joo en minä viitsi minkään pienen flunssan takia aiheuttaa pomolle ongelmia, kun niitä on sillä jo entuudestaan ihan tarpeeksi ja mun työpäivä ei kestä kuin sen 3 tuntia, niin sen jaksaa olla ihan hyvin. Naureskeltiinkin parin työkaverin kaa, että jos olisin tuota varten hakenut saikkua, niin siihen olisi mennyt enemmän aikaa, kuin mitä itse työhön meni.

Minä en pelkän flunssan takia töistä pois jää, kun mun flunssat on parin päivän pikaflunssia, kuumetta ei koskaan nouse ja sitten kun nousee, niin sitten onkin sellainen olo, ettei töihin kykenisikään.

mulla oli koko viime viikko pientä flunssanpoikasta, to-pe nousi pieni kuume ja maanantaina olikin semmonen olo että oli pakko olla töistä pois ja saikkua hakemaan. Kuumetta yli 38 ja poskiontelotulehdus. Olis lääkärin mukaan kuulunut jo aikaisemmin hakea huililomaa, ettei olisi äitynyt näin pahaksi. Mä en tässä väliaikasessa siivoushommassani mene edes migreenissä töihin, ettei tarvitse ainakaan oksennella käytäviin tai pyörtyä portaikkoon. Ehkä jossain ei-niin-fyysisessä hommassa pystyisi olemaankin kipeänä töissä. :)

Yhteistyössä