U
Ulapalla
Vieras
Viimeiset 5 vuotta menkkani ovat tulleet säännöllisesti 25 päivän välein , miltei kellon tarkasti siinä 11 aikaan aamusta . Ikinä eivät ole olleet myöhässä , kerran alkoivat 3 päivää liian aikaisin e-pillereiden lopettamisen takia ( siitä aikaa yli vuosi) . Eilen olisi pitänyt alkaa mutta eipäs näy missään .
Lämpöä mulla on ollu maanantaista asti n. 37.2 ja sellanen ällöttävä olo ja kylmä vaikka ois mitä päällä . Päätä ei särje tai oo sellanen kuumeinen olo.
Yleensä mulla tulee ennen menkkoja sellanen kuiva kausi , mutta nyt tulee valkovuotoo ihan reippaasti , ei mekkiäkää menkojen alusta.
Ainoa mahollinen raskautumis päivä tän kierron aikana on 8.10
Viime kierrossa päivä ennen menkkojen alkua on myös mahdollinen eli 17.9 , mutta menkat kuitenki siis seuraavana päivänä alko ... Mietityttää :/
Oisko tein mielestä mahollista et oisin raskaana ?
Lämpöä mulla on ollu maanantaista asti n. 37.2 ja sellanen ällöttävä olo ja kylmä vaikka ois mitä päällä . Päätä ei särje tai oo sellanen kuumeinen olo.
Yleensä mulla tulee ennen menkkoja sellanen kuiva kausi , mutta nyt tulee valkovuotoo ihan reippaasti , ei mekkiäkää menkojen alusta.
Ainoa mahollinen raskautumis päivä tän kierron aikana on 8.10
Viime kierrossa päivä ennen menkkojen alkua on myös mahdollinen eli 17.9 , mutta menkat kuitenki siis seuraavana päivänä alko ... Mietityttää :/
Oisko tein mielestä mahollista et oisin raskaana ?