LAHDEN suunta kasaan!!

  • Viestiketjun aloittaja Maalismamma
  • Ensimmäinen viesti
Täällä myös yksi lahtelainen äippä :wave:

Tuo tapaaminen kuulostaa kivalta sillä enpä kauheasti tunne muita äitejä lapsineen lahdesta. Mulla ei vaan ole korttia ja autoa joten joku semmoinen mesta mihin pääsee hyvin noilla julkisilla kulkuneuvoilla (jos siis saapi pyynnön esittää)
 
Hei!

Haluisin ehdottomasti mukaan tapaamiseen mutta pääsen koneella käymään vasta seuraavan keskiviikkona joten voisiko joku ystävällisesti laittaa y-viestinä päättämänne paikan ja kellonajan ja muita mahdollisia tietoja tapaamisesta. Tämä aloitus kumminkin hukkuu jonnekkin kymmenien sivujen päähän näinä parina päivänä.

Kiitti ja torstaita odotellessa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 14:49 SmileX kirjoitti:

No kyllä mä ihmettelinkin, että missäs oot, kun sua ei näkynytkään... Osan otto oli pieni (minä ja Päksy ja Päksyn sisko), mutta oli ihan mukava meetinki. Chrissy saapui vissiin paikalle just, kun me muut oltiin lähdetty, että hänkään ei kerennyt mukaan, mutta juu, ens kerralla parempaa onnea matkaan!!!
 
Ja mä olin sivuilla vissiin viimex maanantaina ja jäin siihen uskoon et tapaaminen oli sovittu torstaiksi. Siksi mua ja pikkuneitiä ei paikalla näkynyt :(

En ollut aikataulumuutoksista tietoinen kun kotona ei ole konetta.

HARMITTAA :( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 17:15 Neppe05 kirjoitti:
Ja mä olin sivuilla vissiin viimex maanantaina ja jäin siihen uskoon et tapaaminen oli sovittu torstaiksi. Siksi mua ja pikkuneitiä ei paikalla näkynyt :(

En ollut aikataulumuutoksista tietoinen kun kotona ei ole konetta.

HARMITTAA :( :'(

Mä vähän pahoin pelkäsinkin, että sä et kerkee saamaan tarpeeks ajoissa tietoa, mutta otetaan tässä lähiaikoina uusiks, niin säkin pääset!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 17:55 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 17:15 Neppe05 kirjoitti:
Ja mä olin sivuilla vissiin viimex maanantaina ja jäin siihen uskoon et tapaaminen oli sovittu torstaiksi. Siksi mua ja pikkuneitiä ei paikalla näkynyt :(

En ollut aikataulumuutoksista tietoinen kun kotona ei ole konetta.

HARMITTAA :( :'(

Mä vähän pahoin pelkäsinkin, että sä et kerkee saamaan tarpeeks ajoissa tietoa, mutta otetaan tässä lähiaikoina uusiks, niin säkin pääset!! :hug:
Kiitos. Ja varmasti YRITÄN tulla seuraavaan tapaamiseen sillä toi on todella kaivattu piristys arkeen kun kaveripiiriin ei äitejä kuulu ja lapsettomilla on taas omat menonsa =)
 
Lahtelainen 30 vuotias äiti ilmoittautuu
Mulla on 4v9kk tyttö ja poika, olis kiva nähdä muitakin äitejä.
Mulla auto et pääsen kyllä täältä syrjästä tapaamiseen, ke ja to ei käy, silloin lapset päiväkodissa, muut päivät vapaat.
 

Yhteistyössä