LAHDEN seudun odottajat

Moikka,

Löytyisköhän täältä muita lahtelaisia odottajia? Olis kiva saada uusia tuttuja, jotka ovat samassa elämäntilanteessa, tai jotka kenties jopa odottavat lasta syntyväksi samoihin aikoihin. Mahtavaa olisi saada kasaan ryhmä joiden kanssa jakaa kuulumisia ja kenties treffatakin joskus tulevaisuudessa. :)

Olen juuri 22-vuotta täyttävä äiti Hennalasta, esikoispoika on 1v9kk vanha ja pienen laskettu aika on 16. syyskuuta. :)
 
Täällä myös Lahtelainen äiti, poika 6v ja laskettu aika elokuussa. :) Asutaan Ahtialassa.

Olen tässä jonkin aikaa pohtinut perustaisiko Lahti-ketjun mutta olit reippaammin kuin minä ;)

Esikoisen odotuksen aikaan olin myös vastaavassa keskustelussa ja oli mukava tavata muita samassa tilanteessa olevia. Ehkäpä jos saadaan porukkaa kasaan voitaisiin treffata jossain vaiheessa? :)

Tällä hetkellä olen vielä töissä mutta ensi kuun lopussa olisi tarkoitus karata lomille ja siitä jatkaa äippälomalle. En malta odottaa! :)
 
Kiva että joku vastaa, on nuo Lahtiketjut tainneet jäädä usein ilman ainoatakaan vastausta ;)

Olisi kyllä tosi kiva saada porukkaa kasaan, ja treffata jossakin vaiheessa. Fb-ryhmäkään ei olisi huono vaihtoehto, tai ainakin esikoisen raskaus- ja vauva-aikana samanlaisesta oli paljon iloa ja tukea. Lähipiirissä ei ole tällä hetkellä kuin yksi raskaana oleva, joten innolla tutustuisin muihinkin samassa elämäntilanteessa oleviin.

Jään luultavasti lomille jo kesäkuussa, ja siitä sitten suoraan äitiysvapaalle. Odotan lomaa jo kovasti, sen verran koville tämä raskaus on tällä kertaa ottanut. Miten sinun odotuksesi on sujunut? :)
 
Joo katselin kanssa että muut Lahti-ketjut on aika hiljaisia.

Mulla on mennyt ihan ok, en oo oksennellut mutta alussa tuli huono olo heti jos ei syönyt säännöllisesti. Sekin onneksi ohi ja nyt ei ole tässä välissä ollut mitään ennen kuin nyt on alkanut selkä vihottelemaan. Teen istumatyötä niin saa nähdä kauan tätä jaksaa. Päivän päätteeksi aina selkä ja lantio ihan tulessa :/ no, 8 viikkoa enää töitä! :) Mites sulla?
 
Kiitos kysymästä, ihan hyvin. Liitoskivut vaivaa ja välillä supisteleekin jo aika kovin, mutta muuten olo on hyvä.

Perustin facebookkiin oman odotusryhmän Lahden alueen äideille, ja sinne pääsee halutessaan mukaan, kun laittaa minulle yv:nä linkin omaan fb-profiiliinsa. :)
 
Täällä kanssa yksi Lahtelainen odottaja :
Laskettu aika 28.8 eli siis Rv19 menossa, tässä viikon sisällä olen alkannut tuntemaan pienen liikkeet ja mieskin ne tuossa pari päivää sitten tunsi.. Ja voi että sitä tunnetta! <3
Ikää on 23v, asutaan Kytölässä ja ensimmäinen lapsi tulossa :)
 
Hei!
En tiedä päästetäänkö mua tänne keskustelemaan, koska olen muuttanut Lahdesta pois. Asun ulkomailla tällä hetkellä, mutta mulla on vielä sellanen olo, että en oikeen kuulu muualle kun sinne kotiseuduille. Oleskelen siellä kuitenkin usein mamman helmoissa. Eli hyväksytäänkö? :)

Oon 27-vuotias, laskettu aika 5.9, ensimmäinen lapsi tuloillaan.
 
Hei!

täällä ei ole kovin paljon näköjään keskusteltu mutta laitanpa nyt kuitenkin viestin. Olen myöskin Lahdesta, asun Tonttilassa ja olen 33-vuotias. Esikoinen täyttää kesällä 6 ja toisen laskettu aika on 25.10. Olisi todella mukava tavata muita lahtelaisia odottajia. Minulla ei ole juurikaan äitikavereita täällä, olen asunut Lahdessa 3 vuotta mutta käyn töissä Helsingissä eikä oikein jää aikaa tutustua ihmisiin muuten kuin harrastuksissa.
 
Hei kaikki,

Täällä yksi esikoisen odottaja Lahesta Ahtialasta. Uudehko kaupunkilainen olen ja varsinkaan odotuskavereita ei ketään ole. Olisi kiva saada samanhenkistä juttuseuraa.
Laskettuaika lokakuun alussa ja ikää minulle 30 ja risat.
 

Yhteistyössä