Lahden päiväkodeista, mitä suosittelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinjaPinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PinjaPinni

Vieras
Kertokaa kokemuksia Lahden päiväkodeista, mitä suosittelette? Tai onko huonoja kokemuksia jostain päiväkodista? Eskari-ikäiselle ja kunnallinen tarvii olla, kun yksityiseen ei varaa. t.Lahteen muuttava äiti perheineen

Mulla on poika 1v, pitäisiköhän jo nyt laittaa päivkotijonoon ku kolme vuotiaana meinaa mennä hoitoon :) Lahdessa siis
Ei ole aplle vastausta ku ei ole kokomusta päiväkodeista,kukaan lapsista ei ole ollut kuin pph:la

Mulla on poika 1v, pitäisiköhän jo nyt laittaa päivkotijonoon ku kolme vuotiaana meinaa mennä hoitoon :) Lahdessa siis
Ei ole aplle vastausta ku ei ole kokomusta päiväkodeista,kukaan lapsista ei ole ollut kuin pph:la

No vaikka laittaisit kuin aikaisin et välttämättä pääse kuin vaikka johonkin parakkipäiväkotiin, jos lapsesi aloittaa muulloin kuin elokuusssa. Keskellä vuotta tilanne vaan on ihan peestä..

[QUOTE="mona";25479333]No vaikka laittaisit kuin aikaisin et välttämättä pääse kuin vaikka johonkin parakkipäiväkotiin, jos lapsesi aloittaa muulloin kuin elokuusssa. Keskellä vuotta tilanne vaan on ihan peestä..[/QUOTE]

Vitsi tuo oli :) Ja minun lapsi voi kyllä aloittaa päiväodin missä vaiheessa vaan vaikka eilokuussa :D

Joo siis se tilanne on ihan toivoton! Tosiaan jonossa on n. 150 lasta, hakemukset otetaan vastaan helmikuuhun mennessä, valinnat tehdään toukokuussa ja uudet ryhmät aloittaa elokuussa. Kesken vuoden tietysti otetaan hakemuksia vastaan, mutta silloin saat paikan sieltä missä sattuu tilaa olemaan. Ahtialassa kuulema pahin tilanne, Liipolassa on paikkoja vapaana.

Vitsi tuo oli :) Ja minun lapsi voi kyllä aloittaa päiväodin missä vaiheessa vaan vaikka eilokuussa :D

No joo tajusin, mutta tiedän monta ketkä on hakenut edellisen vuoden syksynä seuraavan vuoden syksyn paikkaa. :) No hyvä jos voi aloittaa elokuussa. Se vaan on niin että jos kotihoidotuki loppuu vaikka huhtikuussa, niin on aika vaikeaa laittaa lapsi elokuusta pk:hon jos haluaa kolmivuotiaaksi lasta kotona hoitaa.

Tarve olisi todennäköisesti joko Keskustan tai Liipolan päiväkoteihin.. Vähän niinku työpaikan mukaan menisi.. Ja tiiän kyllä jonotilanteen, mutta en silti haluu siihen hakupaperiin mitä tahansa kirjoittaa. Joten jos saisi niitä vastauksia ja kokemuksia niistä päiväkodeista, kiitos :)

Yhteistyössä