Lahden kirppareista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Tänään koluttu Viikari ja Cetori. Onko Lanttilassa yleensäkään mitään, kun olen kuullut, että on aika likainen paikka.? Onko muita hyviä kirppiksiä?

Viikarilöydöt: Toppahousut pojalle, Puuhapete Kaivuri pojalle ja helmet tytölle :)
Cetorilöydöt: Hokkarit pojalle, kaunoluistimet tytölle, Tepsut talvikengät tytölle ja kirja itselle.

Cetorissa kävin kanssa tänään ettimässä luistimia kokoo 32 poitsulle, mutta ei löytynyt oikeaa kokoa, vaikka luistimia oli varmaan 15 pöydässä. Törkeetä.

Joo huomasin saman, että luistimia oli yllättävän paljon myynnissä :) Ja sekin oli jännä, että olin nimen omaan ajatellut ostavani lapselle talveksi Tepsut, niin C:ssa näin niitä neljät myynnissä, joista yhdet ostin :) Ja köyhdyin huimat 5e.

[QUOTE="vieras";22562114]No ei Lanttila ole minusta erikoisen LIKAINEN paikka. Hyvin sieltä voi löytää tosi löytöjäkin. Lisäksi suosittelen Launeen Suurkirppistä :)[/QUOTE]

Onks toi Launeen suurkirppis siinä Prisman ja Cittarin välissä?

[QUOTE="vierailija";22562124]Onks toi Launeen suurkirppis siinä Prisman ja Cittarin välissä?[/QUOTE]

Joo siellä yläkerrassa. Varo vaan sit että et eksy sinne kuntosalin puolelle kun on siin iha vieressä :D :D :D

[QUOTE="vieras";22562138]Cetorissa mua ärsyttää kun siellä on töykee palvelu.ENkä muutenkaan tykkää.Jotenkin sekava.[/QUOTE]

Töykee..?! Must se omistaja on ainaski niin lepponen ukko kun olla ja voi :) Ja ei siel kukaan muukaan kassalla olijoista oo ollu töykee. Aina tervehtii, kun tulee tai lähtee, jos ei oo kassalla asiakkaita.

[QUOTE="vierailija";22562167]Töykee..?! Must se omistaja on ainaski niin lepponen ukko kun olla ja voi :) Ja ei siel kukaan muukaan kassalla olijoista oo ollu töykee. Aina tervehtii, kun tulee tai lähtee, jos ei oo kassalla asiakkaita.[/QUOTE]

Joku mies oli kassalla kun kävin viimeksi. Ei sanonut MITÄÄN.ei tervehtinyt ei mitään. Jäi vähän töykeä palvelu -fiilis. En ole sen jälkeen käynykään. Eikös se ole mynnissäkin koko paikka.

[QUOTE="vieras";22562210]Joku mies oli kassalla kun kävin viimeksi. Ei sanonut MITÄÄN.ei tervehtinyt ei mitään. Jäi vähän töykeä palvelu -fiilis. En ole sen jälkeen käynykään. Eikös se ole mynnissäkin koko paikka.[/QUOTE]

Ei kai se myynnissä oo. Tuo lepposa ukkelihan sen osti reilu vuos sitte. Kummallista, jos ei moikannu. Ei siellä muita miehiä yleensä kassalla oo tai on se yks nuori kolli ;)

[QUOTE="vierailija";22562241]Ei kai se myynnissä oo. Tuo lepposa ukkelihan sen osti reilu vuos sitte. Kummallista, jos ei moikannu. Ei siellä muita miehiä yleensä kassalla oo tai on se yks nuori kolli ;)[/QUOTE]

Kymppiriveillä oli minusta lehdessä myynti-ilmoitus.

onhan toi cetori myynnissä!Mutta Lanttilassa mä kyllä tykkään käydä,mä ainakin oon tehny hyviä löytöjä sieltä.Mun mielestä Lanttilassa se omistaja on jotenki outo kyylääjä,imeskelee jotai ihmeen holkkia ja kyttää kulmiensa altaihmisiä ja vie(ostaa) vielä uusista myyntipöydistä parhaan tavara ite,mihin lie ne myy voitolla..outo hemmo

[QUOTE="mä";22562323]onhan toi cetori myynnissä!Mutta Lanttilassa mä kyllä tykkään käydä,mä ainakin oon tehny hyviä löytöjä sieltä.Mun mielestä Lanttilassa se omistaja on jotenki outo kyylääjä,imeskelee jotai ihmeen holkkia ja kyttää kulmiensa altaihmisiä ja vie(ostaa) vielä uusista myyntipöydistä parhaan tavara ite,mihin lie ne myy voitolla..outo hemmo[/QUOTE]

Joo, niin on outo tyyppi. Tekis mieli joskus vilauttaa sille vaikka tissejä, et miten menis lie pasmat sil sekasin :D
Huonoo mainosta se on,kun aina siellä kökkii. Ja ärsyttää.