V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Niin tuskin ne sinne palkkais ammattitaitoisia ihmisiä tähän hommaan..Varmaan samaa pätemätöntä jengiä mitä on päiväkodeissa töissä ja toimii perhepäivähoitajina..Vaan jotain lähihoitajia tai vastaavia epäluotettavia ihmisiä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Niin tuskin ne sinne palkkais ammattitaitoisia ihmisiä tähän hommaan..Varmaan samaa pätemätöntä jengiä mitä on päiväkodeissa töissä ja toimii perhepäivähoitajina..Vaan jotain lähihoitajia tai vastaavia epäluotettavia ihmisiä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin. Täähän suomalaisessa kulttuurissa mahdollistaa mukavan reissun kaikille. Vanhemmilla aamulla oksu lentää ja kihistään lapsille päät kipeinä...
Päteväkin voi olla hullu..Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Niinpä
Niille ei tietenkään olis mitään pätevyysvaatimuksia, eikä niiden pitäisi rikosrekisteriotettakaan esittää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Niinpä
Niille ei tietenkään olis mitään pätevyysvaatimuksia, eikä niiden pitäisi rikosrekisteriotettakaan esittää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en varmaan vois jättää..ties mikä hullu siellä olis lapsenlikkana :xmas:
Kyllä sitä uskaltaa kun ei ole muuta vaihtoehtoa, tai on tietysti: ero ja hulluksi tuleminen kun yhteistä aikaa ei ole!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva ideaMusta olisi jo kiva päästä tax freehen ilman lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mustakin kuulostaa hyvältä!
Mut sit kyl olis pieni pelko, että onko se lastenhoitaja minkä tasoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Päteväkin voi olla hullu..
Miten ne lapset meinais kun oliskin joku uppo-outo hoitaja kun näkee pahaa unta?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos on kovinkin herkkä ja pelokas lapsi, niin tuo ei varmaankaan ole hyvä ratkaisu.
Meidän muksut eivät näe pahoja unia (eivät oo nähneet varmaan koskaan) eivätkä herää öisin, eli sinänsä nou hätä...eivät myöskään "pelkää " vieraita hoitajia esim. päiväkodissa.
Päteväkin voi olla hullu, mutta sittenhän lapsiaan ei voisi viedä edes päivähoitoon. Tuttu/sukulainenkin voi skitsahtaa, tai osoittautua pedofiiliksi, joten ei kai auta muu kuin hoitaa lapsensa kokonaan itse ja unohtaa oma aika/parisuhdeaika kunnes lapset lentävät pois pesästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Me käydään ainakin laivalla nimenomaan perheen kanssa eikä sen vuoksi että sielläkin lapset tuupataan jokun toisen hoitoon niin kuin arkena päiväkotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos on kovinkin herkkä ja pelokas lapsi, niin tuo ei varmaankaan ole hyvä ratkaisu.
Meidän muksut eivät näe pahoja unia (eivät oo nähneet varmaan koskaan) eivätkä herää öisin, eli sinänsä nou hätä...eivät myöskään "pelkää " vieraita hoitajia esim. päiväkodissa.
Päteväkin voi olla hullu, mutta sittenhän lapsiaan ei voisi viedä edes päivähoitoon. Tuttu/sukulainenkin voi skitsahtaa, tai osoittautua pedofiiliksi, joten ei kai auta muu kuin hoitaa lapsensa kokonaan itse ja unohtaa oma aika/parisuhdeaika kunnes lapset lentävät pois pesästä![]()
No päiväkodissa on useampi hoitaja..paitti jos ne sekoo kaikki kerralla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meidän lapset menee laivalla nukkumaan viimeistään kello 22. En todellakaan vie heitä esim. yökerhoon iltayhdeksän jälkeen.
Mun mielestä voisi olla oikein kivaa laittaa lapset petiin puoli kymmeneltä, tilata lapsenvahti, mennä miehen kanssa kaksin syömään ja sitten yökerhoon hieman jammailemaan, ottamaan pari hyvänmakuista drinkkiä, katsomaan illan artistia/puolenyön showta, ja sitten petiin.
Ryyppäämään? Vitut. Mutta nukkumaan samaan aikaan kuin lapsetkin...ei, ei sekään oikein kiinnosta.
Eikä se ole mitenkään lapsilta pois, jos vanhemmat käyvät syömässä ja parilla drinksulla heidän nukkuessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No päiväkodissa on useampi hoitaja..paitti jos ne sekoo kaikki kerralla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sivistynyt akka:Me varmaan käyttäisimme tätä palvelua. Ensin oltaisi koko perheen voimin siellä laivalla lasten jutuissa, pallomeressä jne, käytäis syöttää lapset ja sitten voisivat olla joko lapsiparkissa pari tuntia tai illasta kun nukkuvat niin hoitaja hytissä ja me vanhemmat istuttais sillä aikaa syömässä ja nauttimassa laivan ohjelmasta.
Ökykänneilyä ei olla harrastettu sitten teini-iän, joten kyse ei mistään ryyppäjäisistä, jos nyt lasit valkkaria otettais ruoan kanssa
Ihan mielelään tälläisestä palvelusta maksais hieman ekstraa. Ja aamusta virkeänä koko perhe aamupalalle ja seikkailemaan jonnekin djurgårdeniin![]()