Kiitti.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ollos hyvä vain! Tervehdyttävä vaikutukseni uloittuu kauas. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme::x nyt häviskin jo kaikki aatokset päästä et mihin niit reikii laittais...
Tästä ketjusta inspiroituneena taidan laittaa tuon yhden napalävistyksen vielä tänään uusiksi.
http://ringsofdesire.com/Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kiitti.
Mä oon pitkään himoinnu sitä nenän keskelle tulevaa, mutten tiijä sopisko se mulle. Ei ehkä nyt ainakaan kun tuo kakara on niin aikaansaavassa iässä. En viitti pitää korviksiakaan, mutta suunnittelin kyllä änkeäväni lävärikorut niihin niin ehkä eivät repeä niin helposti.
Mistäköhän löytyis joku inspiroiva lista mitä kaikkea voikaan läväröidä...
Suunnittelin sellaista jo muutama vuosi sitten... vaan kun ei ole naamassakaan mitään, mihin voi jotain kiinnittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Yazkan sivuilta löyty hauska uutuus: Unicorn
Onks niitä muka nuin paljon Miten mie en niitä nuin moneksi ole rekisteröinyAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Korvissa yhteensä 16, joista 5 venytetty. Toisessa kulmassa 2.
Jep!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Onks niitä muka nuin paljon Miten mie en niitä nuin moneksi ole rekisteröiny