Läskit äidit

  • Viestiketjun aloittaja Jessika
  • Ensimmäinen viesti
g
mä veikkaan että äidit syö niitä mässyjä salassa? itse ainakin herkuttelen vasta illalla kun lapset on menneet nukkumaan. en kyllä ole lihava, mut veikkaan että muilla saattaa olla tämä sama paha tapa...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jessika:
Eiks ois järkevämpää laihduttaa? Mites lapset? Luulet sä ettei ne syö samaa sapuskaa?
Toki ois. :)
Mites lapset? Pieniö ja hoikkia. Ja kyllähän ne samaa sapuskaa syö, minä mätän sitten iltaisin niin ettei ne näe.
Mutta toki nekin pitäisi jättää pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessika:
Eiks ois järkevämpää laihduttaa? Mites lapset? Luulet sä ettei ne syö samaa sapuskaa?
Laihiksella ollaan, jotta saisi ne raskauslkilot pois :) Lapset voivat hyvin ja ovat sopusuhtaisia, kiitos kysymästä. Tiedän, että syövät samaa sapuskaa kun minäkin, mitä siinä kotiruuassa on hätänä?
 
vittu että on jollain taas välähtänyt
Alkuperäinen kirjoittaja Jessika:
Eiks ois järkevämpää laihduttaa? Mites lapset? Luulet sä ettei ne syö samaa sapuskaa?
voi vittu ku sä olet tyhmä TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ....
vai luulet sä ettei ne syö samaa sapuskaa, no voihan sua vittu vittu, niinkuin se olis ruasta kyse, mä olen läski, siis hirvee läski ja mun lapset on hoikkia, mun veli ja sen avovaimo ovat hoikkia ja heillä on kolme tenavaa iältään 3-9 v ja ne lapset on kuule läskejä, se 3 v painaa enemmän kuin mun 6v puhumattakaan heidän vanhin on 9 ja mun 10 niin se veljen tenava painaa kuule 15 kiloo enemmän kuin mun hoikka vanhin
 
no, minä en lähtis päätäni seinään naputtamaan tämän aloituksen vuoksi.

Olen itsekin kiinnittänyt huomioni ennenkaikkea uutisiin ja tutkimuksiin (eli tieteellisesti ja tilastollisesti todistettuihin faktoihin) ja siihen, miten paljon näkee ylipainoisia ihmisiä. Sekä vanhempia että lapsia.

Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? :eek: Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
 
niin
Asiallisesti vastaan.Tuttavani syö karkkia päivittäin ja niin lapsensakin.
Vkonloppuisin ei tarvi lapsen syödä lämmintä ruokaa ollenkaan kun silloin herkutellaan vaan.
Ruokajuoma on limsaa...Että kyllä näitäkin löytyy.
 
älämölöö
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
laihdutan jatkuvasti :eek: mut noi pari ylimäärästä on ja pysyy, en herkuttele, en syö salaa, liikun ja välillä työskentelen fyysisesti raskaasti, APUA, mitä mun pitäis tehdä???? vatsalaukun pienennysleikkaukseenko?? :xmas:
et olis kuule edes tullut tähän selitteleen, siitähän tää SIKA saa tuulta purjeisiin
 

Yhteistyössä