LÄSKIN SULATTAJAT vko 8

Kyy
Anouk............166cm.......LP 74kg.....NYT 71,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 89,8kg..

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 79,1kg..-600g

Kanalintu.....166cm.....LP 82kg....NYT 73,6kg....

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74,1kg...

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,8kg...

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,6kg....


Lania.............169cm.........LP 97,9kg.......NYT 92,9kg.....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....+/-0

Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 91,3kg..-1kg

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg............................


MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg.. *RASKAANA*

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 117kg...-1kg

Möllykkämaharöllykkä...163cm...LP 89,8kg.....NYT

Pullava.........158cm........LP 77,8kg.........NYT 72,7kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 78,5kg..-600g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 92,7kg...-2kg


Riaana.........158cm...........LP 69,7kg.......NYT 65,1kg...

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,3kg.....

Suden_hetki........163cm......LP 54kg.........................

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,5kg...+200g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 68,1kg..-700g

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 73,7kg..-800g


tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
No niin...kuukauden tauon jälkeen mä sain roudattua itteni ryhmään ja olen ihan tyytyväinen, kun tulos on tasan +-0, eli aivan sama kun kuukausi sitten.
Mä siis olen osannu tehdä edes jotain oikein, kun en ole koko kuukauteen pitäny suokapäiväkirjaa enkä paljon keskittyny asiaan ja silti ei ole paino noussu :)
 
Mulla kans -600g viikossa. Hývinhän se varmaan on mutta haluaisin silti laiha hetinyt! :) Tuntuu että tää mun laihdutus on nyt vähä löystymässä mutta toivotaan että alaspäin meno jatkuu.
 
Argh, mä joudun ilmoittamaan plussatuloksen.. +200 g eli 93,5 kg !
Voi himpura.. Liikunnat ollut ihan minimissä ja suuhun on tullut laitettua vaikka mitä ja vaikka kuinka paljon kaikkea ei-terveellistä !! Voi minua surkeeta..
Ensi viikolla en edelleenkään pääse paljoa kuntoilemaan mutta nyt on skarpattava ton ruuan suhteen, ihan pakko !!
Voe voe..

ticky
 
Kyy
Hienoja pudotuksia kaikilla! :D :flower:

Itse aion nyt pitää kuukauden vaakataukoa, eli en ilmoittele sit painoani tänne, mutta pidän kyllä pinoa pystyssä. :D Toivottavasti saan sit kk päästä ilmoittaa vähän isomman pudotuksen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
voiko mut pitää listalla, käyn vasta ensi viikolla vaa'alla? vaa'asta kun meni patteri. tosin ONNEKSI, koska tässä on tullut taas juhlittua.
Itse olen samanmittainen ja lähtöpaino vuoden alussa 95,5. nyt olen 86,7 kohdalla menossa. Onko tuo sinun huima pudotuksesi tapahtunut vuoden alusta ?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
voiko mut pitää listalla, käyn vasta ensi viikolla vaa'alla? vaa'asta kun meni patteri. tosin ONNEKSI, koska tässä on tullut taas juhlittua.
Kyllä pysyt listalla vaikket nyt painoasi ilmoita. Listalla pysymiseen riittää, että ilmoittelee itsestään pinoon vaikkei aina painoa päivittäisikään. :D :attn:
 
Tinnitys
Heipähei taas!!

Nyt aamulla -700g. eli 68.1kg. Minäkin odotin kyllä parempaa tulosta, mutta minkäs mahdat :D Jospa kesään mennessä mentäis hieman pienemmällä painolla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja odette:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
voiko mut pitää listalla, käyn vasta ensi viikolla vaa'alla? vaa'asta kun meni patteri. tosin ONNEKSI, koska tässä on tullut taas juhlittua.
Itse olen samanmittainen ja lähtöpaino vuoden alussa 95,5. nyt olen 86,7 kohdalla menossa. Onko tuo sinun huima pudotuksesi tapahtunut vuoden alusta ?
siis aloitin vuosi sitten, tammikuussa 2009. hitaasti mutta varmasti edetään alaspäin :) vaatekoko pienentynyt 52 ->40/42.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Alkuperäinen kirjoittaja odette:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
voiko mut pitää listalla, käyn vasta ensi viikolla vaa'alla? vaa'asta kun meni patteri. tosin ONNEKSI, koska tässä on tullut taas juhlittua.
Itse olen samanmittainen ja lähtöpaino vuoden alussa 95,5. nyt olen 86,7 kohdalla menossa. Onko tuo sinun huima pudotuksesi tapahtunut vuoden alusta ?
siis aloitin vuosi sitten, tammikuussa 2009. hitaasti mutta varmasti edetään alaspäin :) vaatekoko pienentynyt 52 ->40/42.
Kiitos! Toivoa siis on meikäläiselläkin... Onko sulla jotain erityistä "metodia"?
Entäs muut? Mitä olette tehneet?

 
toivoa on aina, tsemppiä matkaan :)

mä käytän kilokluvia ja liikun aika paljon. välttelen vaaleaa jauhoa, perunaa ja riisiä. nyt on vähän mahatautia ja vieraita kylässä pitkin viikkoa joten en ole jaksanut merkitä syömisiä klubiin, mutta se on kyllä mulle ollut tosi hyödyllinen.
 
Maatuska
Hip hei! Viikon saldo oli kokolailla tasan kilo miinusta!
Eli paino nyt 91,3 kg

Niiiiiiiin loistavaa! Tosin tällä viikolla ei sitten varmaan pudotusta tule lainakaa, kun alkoi menkat. Ja se on aina mulla sellanen jumiviikko :/

Mutta nyt näin kivasti!

Tsemppistä kaikille täällä!!Jatkakaamme :)
 
vieras
Hei Kyy..

Oletko sama joka laihdutti Xtravaganzan avulla vuosi sitten? Katselin näitä vanhoja ketjuja. Olen itse aloittamassa Xtravaganza ensi viikolla. Kannattaako? Kilot tulee nopeesti takaisin?
 
Nyt täytyy myöntää että aika jännityynenä odottelen perjantain punnitusta...
Menny viikko vähän pipariksi :ashamed: :snotty:
Olen lohduttanut itseäni viikolla useampaan otteseen tummalla suklaalla ja pähkinöillä sillä verukkeella kun olo ollut kurja sairaslomalla,kylkiluuni yskinyt rikki ja hiusmurtuma tuolta löytyi :( Ja on täs tota tavan ruokaakin tullut syötyä enemmän kun normisti.
Muutenkin musta tuntuu että tää kotona olo mulle se pahin,kerkee ihan liikaa ajatella syömisiä.
Ja nyt tressaan yhtä perheasiaa myös mikä selvinnee ihan parhain päin huomenna,mutta minkäs teet :|
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Anouk............166cm.......LP 74kg.....NYT 71,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 89,8kg..

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 79,1kg..-600g

Kanalintu.....166cm.....LP 82kg....NYT 73,6kg....

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74,1kg...

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,8kg...

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,6kg....


Lania.............169cm.........LP 97,9kg.......NYT 92,9kg.....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....+/-0

Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 91,3kg..-1kg


Miia82.........161cm.........LP 94,4kg............................

MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg.. *RASKAANA*

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 117kg...-1kg

Möllykkämaharöllykkä...163cm...LP 89,8kg.....NYT

Pullava.........158cm........LP 77,8kg.........NYT 72,7kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 78,5kg..-600g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 92,7kg...-2kg


Riaana.........158cm...........LP 69,7kg.......NYT 65,1kg...

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,3kg.....

Suden_hetki........163cm......LP 54kg.........................

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,5kg...+200g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 68,1kg..-700g

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 73,7kg..-800g


tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
MILLASTA ON?
 
Ihan kauhulla odotan ensi viikon punnitusta. Reissussa tuli herkuteltua urakalla ja kotonakin vielä kaikkea mussutettavaa. Vkl menee hiihtäessä ettei kauheesti olis niitä liika kiloja. Pakko saada taas uudestaan traivia päälle
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei Kyy..

Oletko sama joka laihdutti Xtravaganzan avulla vuosi sitten? Katselin näitä vanhoja ketjuja. Olen itse aloittamassa Xtravaganza ensi viikolla. Kannattaako? Kilot tulee nopeesti takaisin?
Juu, olen sama. Kilot tulleet takaisin, kuten pinosta näkyy. Toisilla toimii, toisilla ei. Itsellä syömishäiriötausta, niin siksi ei ehkä toiminut minulla niin kuin piti. :/

Ja täsmennän vielä, että paino kyllä putosi nopeaa, mutta sit kun piti jatkaa lautasmallin mukaan niin mielestäni jätettiin liian yksin ja vanhat tavat palasivat.
 

Yhteistyössä