LÄSKIN SULATTAJAT vko 29

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 112,9kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 71,4kg....

Heliht........163cm......LP 74kg.....NYT 72,7kg...-1,3kg

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 68,4kg...+/-0kg

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 77,5kg...

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 90,6kg..-300g

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 107kg..-300g

Orion.........158kg.......LP 77,5kg.......NYT 75,9kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 69,5kg..-400g

Salainen numero....170cm......LP 78,8kg....NYT 78,2kg...-600g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Kyy
Tein pinon jo näin varhain kun en saa nukuttua. Vuosisadan vatsatauti iski viime yönä ja edelleen olo aika heikko vaikka enää ei tarttekaan juosta vessassa. On muuten tehokas laihdutuskeino tuo vatsatauti, meinasi tulla kunnolla plussaa tällä viikolla, mutta lopputulos olikin miinusta kun on oksentanut yhden vuorokauden rajusti.

Mä olen päättänyt et olen kesätauolla, jatkan siis painon tarkkailua, mutta en ota stressiä. Kaksi kiloa on tullut lisää, mutta en murehdi niistä. En palaa entiseen ahmimiseen kuitenkaan, vaan annan itselleni luvan syödä epäsäännöllisesti ja joskus epäterveellisesti. Jäätelö on ainakin maistunut, tosin sekin kohtuudella, yksi puikko päivässä. Samoin siideri on kesän hittijuoma nro.1 B)

Joten minut voi poistaa listalta, mutta mä käyn täällä aina seurailemassa teitä. Ja jos vielä elokuussa on ryhmä kasassa niin hyppään taas jengiin mukaan :wave: Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:
KYY Minun tämän hetkinen paino on 78,2kg, lähtöpaino oli 78,8kg. Ja tavoite on 65kg. Jos jaksat korjailla nii hyvä =) Ja paranemista!
Juu, korjailin tiedot oikeiksi. Ymmärsin ilmeisesti väärin edellisen viestisi. :D

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Mä olen päättänyt et olen kesätauolla, jatkan siis painon tarkkailua, mutta en ota stressiä. Kaksi kiloa on tullut lisää, mutta en murehdi niistä. En palaa entiseen ahmimiseen kuitenkaan, vaan annan itselleni luvan syödä epäsäännöllisesti ja joskus epäterveellisesti. Jäätelö on ainakin maistunut, tosin sekin kohtuudella, yksi puikko päivässä. Samoin siideri on kesän hittijuoma nro.1 B)

Joten minut voi poistaa listalta, mutta mä käyn täällä aina seurailemassa teitä. Ja jos vielä elokuussa on ryhmä kasassa niin hyppään taas jengiin mukaan :wave: Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
Juuri katselin, että elokuussa tulee 2v. läskin sulattajia täyteen! Itse en toki ole niin pitkään mukana ollut, enkä tiedä onko ketään enää alkuperäisistä mukana, mutta hienoa, että homma sujuu edelleen! :D Ilmoittelehan sit kun haluat listoille takaisin!

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
No niin! Iski täälläkin sit järkky ripuli! Eipä oo näin pahaa ollut varmaan koskaan :( Huomenna on sit paino tätä tahtia 65 kiloa :D
Kiva, että tämä tauti voi netinkin välityksellä tarttua. :D No ei vaan, pikaista paranemista sinullekin! Itse jo suurin piirtein elävien kirjoissa, mutta voimia (ja kiloja) tauti vei yllättävän paljon yhdessä vuorokaudessa!

Yhteistyössä