Läskin Sulattajat, vko 2

Sanoinhan,että merkintöjä tarvitse olla ainakin sen kaksi vai eikö tässä ketjussa sitten ole aikomus tehdä yhteenvetoa joka viikko?
Ei ole. Joka viikko avataan uusi ketju. Jolloin josakin vaiheessa, kuten jo kerroin, on tulos se, että listassa lukee näin:

Chef...163cm....LP 72,2kg....NYT 67,4 kg

Eikä tuosta voi päätellä viimeviikkoista pudotusta ellei muista paljonko tämä ko. nikki on viime viikolla painanut. Enkä minä ainakaan muista kuin omani.
 
hirmulisko
Ei ole. Joka viikko avataan uusi ketju. Jolloin josakin vaiheessa, kuten jo kerroin, on tulos se, että listassa lukee näin:

Chef...163cm....LP 72,2kg....NYT 67,4 kg

Eikä tuosta voi päätellä viimeviikkoista pudotusta ellei muista paljonko tämä ko. nikki on viime viikolla painanut. Enkä minä ainakaan muista kuin omani.
Ok. eli jatkossa ei yhdestä viestistä voi lukea kaikkin nikkien kokonaispainonpudotusta. No sepä on varsin outoa. Minusta kun se kokonaispainonpudotus kannustaa enemmän kuin joku viikkopudotus
 
Ok. eli jatkossa ei yhdestä viestistä voi lukea kaikkin nikkien kokonaispainonpudotusta. No sepä on varsin outoa. Minusta kun se kokonaispainonpudotus kannustaa enemmän kuin joku viikkopudotus
Siis voi tietenkin.

Aina, kun aloitetaan (eli maanantaisin) uusi ketju, niin ihmiset kertovat uuden pudotuksensa.

Ketjuun on valmiiksi tuotu ap:n toimesta nämä tiedot:

Chef....163cm....LP 72,2 kg....NYT
nikki.....173cm....LP 83,5 kg....NYT
jne...

Ja tämän jälkeen, kun nikit ilmoittavat tuloksensa, sinne tulee myös loput tiedot, eli nykyinen paino ja viikkopudotus.

Chef....163cm....LP 72,2 kg....NYT 68,5 kg....-500g
nikki.....173cm....LP 83,5 kg....NYT 62,3 kg....-800g
jne...

Eli uuden ketjun etusivulle tehdään lista, johon nikki kertoo viimeisen viikon tulokset. Lista on esillä koko viikon ja seuraavalla viikolla, kun alkaa uusi ketju, tulee taas uusi lista, jonne ap laittaa nikit, pituudet ja lähtöpainot...ja nikit ilmoittavat sitten nykyisen painon ja viikkopudotustuloksen.
 
Unelmoiden .... 162cm .... LP 59,0kg .... NYT 58,4kg .... -600g

Harmittaa vähän, kun onnistuin sen jo saamaan 58,0kg, mutta sitten viikonlopun aikana tuli +400g.. Veikkaan, että johtuu siitä, kun lauantaista lähtien olen syönyt leipää (aiemmin en syönyt), joten pitänee jättää se leipä taas pois....kunhan ensin olen syönyt tuon iiihanan pehmeän patongin :p
 
Vippis .... 167cm .... LP 76,1 kg .... NYT 76,8 kg .... no comments

Jjjjep. Matkailu kannattaa aina. Ja syöminen. Ja syksy. No, kävin mä viime viikolla kerran punttiksellakin. Ainiinmuthei - sehän se olikin: mulla vaan kasvo lihasmassa ton 700 g, ku reenasin niiiiiin tiukasti <3 ;)
 
Plussaa huomattavasti vähemmän kuin odotin eli kaipa jotain laihtumistakin on, koskapa tosta ainakin se 2kg on turvotusta viikonlopun jäljiltä :D No ens vkolla kunnon pudotus :)

Tää päivitys ei ookkaan mikään "pikkuhomma". Mietin tässä justiinsa miten tämä olisi helpoin suorittaa. Ehkä justiinsa niin, että laittais Chefin tavoin ton koko rivin, jonka mä sit kopsaisin vanhan päälle aina... Tiedä sitten :D

Kivasti oli kyllä kaikki laittanut ja TODELLA hyviä pudotuksia kaikilla! Ensi viikolla sitten mullakin :)
 
En eilen ennättänyt käydä raportoimassa painoani, mutta vaa'alle sentään uskaltauduin holtittoman viikonlopun jälkeen. Eli

Beck...160 cm......LP 74,0 kg...... NYT 73,2 kg......-0,8 kg

täytyy sanoa, että iloinen olin tästä saavutuksesta, varsinkin kuin viikko ei mennyt niinkuin olin ajatellut. Mutta tästä on hyvä jatkaa. Tsemppiä kaikille :)
 
Wanha auto
Aamupaino 73,2kg eli plussaa ekalla viikolla 800g... Viikonloppuna juhlia ym. ja seuraavanakin. Ainoa puolustus on se, että minun lähtöpainoni oli elokuun lopussa 79,9kg eli sieltä on pudotusta paljon.Harmittaa silti!
 
"MaMa"
Heips! Ilmoitan painokseni nyt 97,8kg. Tämä on tulos tältä aamulta, eikä pudotus suinkaan ole yhden viikon tulos vaan melkeinpä koko kuukauden. Mutta, jotta saan teidät jossain kohti kiinni noissa viikkopudotuksissa, niin ilmoittelen niitä väliaikapainoja tänne aina välillä. Jottei sitten jossain kohtaa tuu mitään-5kg merkintää yhdelle viikolle. :)

Sen verran kommentoin tuohon pudotusmallikeskusteluun, että itsekin kannatan tuota vanhaa mallia, mitä Chef ehdotti. Sitä on helppo päivittää (olen aikaisemmin ollut se päivittäjä) ja mielestäni riittää, että ketjun ylläpitäjä poimii näistä viesteistä ne painot. Tuolta koko litaniaa on turha kirjoittaa, kun se on vain hankalampi päivitysten kannalta. Toki saa kirjoittaa, jos haluaa.

Ja ylläpitäjälle vinkkiä, että päivitys onnistuu helpoiten, kun pitää tätä ketjua kahdessa ikkunassa auki. Toiseen päivittää ja toiseen seuraa tuloksia. :) Ja yksi pieni toive olisi: linkittäisitkö tuohon alkuun aina myös sen edellisviikon ketjun, jotta voi käydä lukemassa sieltä kaikki viimeisimmät kommentit helposti ja mahdollisesti jatkaa keskustelua niistä aina uuteen ketjuun.

Sitten vähän omaa napaa: Kävin tänään lääkärissä ja mulla todettiin PCO eli monirakkulaiset munasarjat. Se ehkä vihdoin vähän selittää tätä jatkuvaa painonnousua. Lääkitys todennäköisesti aloitetaan vielä tämän vuoden puolella, joten toivon suuresti, että painon pudotus on sitten jatkossa helpompaa, kun aineenvaihduntaan saadaan vauhtia. :) Tää syksy on kyllä ollut yhtä diagnoosia toisen perään, mutta pääasia kai on, että saa sitten vihdosta viimein hoitoakin. Ajatellaan positiivisesti. :) Tässä tuli samalla myös sitten vastaus, että miksi ei olla saatu kolmatta lasta alulle viimeisen 6 vuoden aikana vaikka ollaan ilman ehkäisyä oltu koko aika. No, onneksi on edes nuo kaksi. <3
 
"Pallosorsa"
Jopas on hiljaista :D Ketju olisi ehkä kannattanut aloittaa vasta joulun jälkeen ;)

Täällä mennyt ihan kivasti. Liikunta kylläkin ollu lähestulkoon nollassa, kun joka päivä tuntuu olevan menoa sinne ja tänne :( No, ehkä sitten joskus joulun jälkeen vois koittaa siihen panostaa enempi :)

Tavoite on nyt, että pääsis alle 80 kilon jouluun mennessä (eli ei kovin kova tahti!) ja seuravaa tavoite siitä on se, että joulun ja uuden vuoden jälkeen se edelleen olisi siellä alle 80 kilossa :D
 
"Rosalia"
Täällä ainakin on vielä hyvä tsemppi päällä, vaikka en ole ehtinyt paljon kuulumisia kirjoittelemaan! Olen nyt käynyt 4-5 krt viikossa jumpalla/salilla. Oon huomannut, että jos liikkumiseen tulee useampi taukopäivä peräkkäin, alkaa ote syömisiinkin lipsumaan. Eli olen yrittänyt kovasti pitää kiinni noista liikuntamääristä, mikä ei sinällään ole kovin vaikeaa, koska tykkään liikkua ja tällaiselle kotiäidille se on oikeastaan sitä ainoata "omaa aikaa".
 
"Pallosorsa"
Plääääääääääääääh! Voi helkutin joulu (ja voi helkutin ainaiset tekosyyt)... Taas on vietetty pikkujouluja koko viikonloppu -> suu käynyt............

Jos nyt koittais, että paino ei nousis ja tsemppais sit tosissaan vasta uuden vuoden jälkeen...
 
Wanha auto
Paino 72,2 eli -1kg viime viikosta. Tyytyväinen olen kovastikin tähän viikkoon, vaikka viikonloppuna oli pikkujoulut ja tulevanakin edessä. Vaikeaa aikaa painonhallitsijalle tämä joulunalusaika. Jumpatkin jäävät tauolle tämän viikon jälkeen, mikä on harmi kyllä. Kovasti tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä