LÄSKIN SULATTAJAT vko 13

Kyy
Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 81,1kg....-1,3kg

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 75,9kg..+200g


KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74kg...

KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 78,5kg..+/-0kg

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,1kg...+100g

Kyy...................162cm......LP 90,8kg....NYT 89,6kg....-1,2kg

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 75,4kg..

Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 89,2kg..-1,3kg

Matamimimmi78...167cm....LP 86kg....NYT 85kg...-1kg

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 91,9kg....

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 112kg..-2kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 75,2kg..-1,3kg


Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 93,5kg...

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,5kg....

Spraitti..........165cm........LP 83kg.........NYT 81,5kg....-1,5kg

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,3kg..-500g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 65,3kg...-200g



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Faktum
En tiedä kumpaanko ketjuun pitäisi tämän aamun paino ilmoittaa, mutta laitetaan nyt tähän.

81,1kg :D

Hyviä herkkujen korvaamis vinkkejä tuli tuossa edellisessä ketjussa, otetaan käyttöön. Minulla ongelma on juurikin suklaan syöminen. Tulos siis syntyy herkkuja, ei niinkään ruokaa, vähentämällä. Olen huomannut että himo on hieman laantunut, eikä katastrofaalisia vieroitusoireita enää ole. Tsemppiä ja aurinkoista viikonloppua kaikille. :)
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Faktum:
En tiedä kumpaanko ketjuun pitäisi tämän aamun paino ilmoittaa, mutta laitetaan nyt tähän.

81,1kg :D

Hyviä herkkujen korvaamis vinkkejä tuli tuossa edellisessä ketjussa, otetaan käyttöön. Minulla ongelma on juurikin suklaan syöminen. Tulos siis syntyy herkkuja, ei niinkään ruokaa, vähentämällä. Olen huomannut että himo on hieman laantunut, eikä katastrofaalisia vieroitusoireita enää ole. Tsemppiä ja aurinkoista viikonloppua kaikille. :)
Meillä vaihtuu viikko aina perjantaina, jolloin siis paino ilmoitetaan aina uuteen ketjuun. Kun laitan uuden pystyyn, en enää vanhasta poimi tietoja tänne. Eli siis ihan oikeaan paikkaan ilmoitit ja muista ilmoittaa jatkossakin aina uuteen ketjuun! :D
 
Mä en taas eilen saanu itteeni liikkeelle, joten jäi vaaka väliin. Tai no...mulla oli mutku...ja sit vähän sitku...Kun mulla on nyt menkat ni painaa kuitenkin paljon enemmän kun oikeesti niin meen vasta sitku ne on ohi :snotty:
 
Määkin voisin tulla mukaan. Alkaa tuo vatsamakkara häirihteen niin pahasti, että aloitin maanantainan ja puntari näytti 86 ja pituus on 167. Tänä aamuna puntari näytti 85.

Kellän vinkkejä miten malttaa olla napsimatta ruokaa kun laittaa sitä tenaville? Se on suuuri kompastuskivi.. :(
 
Täällä tuli plussaa 200g, eli paino nyt 75.9kg. En ota turhia paineita tosta koska mahasta oli kuitenki sentti hävinnyt. Pikkasen menny retuperälle tää mun laihdutus ja on herkkuja tullu syötyä useempaan otteeseen viime viikolla. Noh ehkä tää tästä vielä :) Kuha sentit lähtee niin kaikki on hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja matamimimmi78:
Määkin voisin tulla mukaan. Alkaa tuo vatsamakkara häirihteen niin pahasti, että aloitin maanantainan ja puntari näytti 86 ja pituus on 167. Tänä aamuna puntari näytti 85.

Kellän vinkkejä miten malttaa olla napsimatta ruokaa kun laittaa sitä tenaville? Se on suuuri kompastuskivi.. :(
Sori että ketjuunne tuppaudun (olen itsekkin laihduttaja). Vastaan sulle matamimimmi, että lapsethan tarvitsevat ruokaa väh 5 kertaa päivässä, joten miksipä et söisi itsekin silloin? Eli aamupalan, lounaan, välipalan, (päivällisen) ja iltapalan. Ei se oikeasti ole vaikeaa kun vaan pystyy noudattamaan suht säännöllisiä ruokailurytmejä.
Tsemppiä sulle :wave:
 
Paino 92,3 kg eli pudotusta kahdessa viikossa -500 g.

Jostain tarttis saada tsemppi päälle, nyt on jotenkin tosi huono vaihe menossa..
Tekee mieli syödä koko ajan jotain, napostella, napostella ja napostella... argh!!!

*ottaa niskasta kiinni*
 
Maatuska
*JEI!*
Viimeviikko oli kitkuttelua ja repsahduksia kahvittelutuokioineen, mutta pudotusta silti sellainen "terveellinen" määrä!!

Eli vaaka näytti eilen 89.2kg *tuuuuuulettaaaaa*
 
Pullunkainen
Kamalan kauhea virpomispäivä ja joka paikka täynnä suklaata :( Paino noussut ihan simona jo viikonlopun jäljiltä... Nyt täytyy pysyä loppuvko kovana ettei sentään plussaa tulisi (vaikkakin sitä pahasti pelkään...)
 
Täytyy peesailla tukka tötteröllä nimimerkkiä. Kaikkein paras on kun syö sen viisi kertaa päivässä.

Mutta eilen meni niin penkin alle että voi elämä. :headwall: Kahdet synttärit ja miehellä krapula = siis grilli ruokaa. |O |O |O
Että mua ottaa päähän, ku piti olla niin heikko ja syödä jotain kebabbii. No tänään taas niskasta kiinni ja toivottavasti paino lähtee tippumaan.
 
mulla on kyllä menny aivan järjettömäksi tää syöminen. Ei minkäänlaista kontrollia. Noh ehkä tää vielä joskus :) Mulle olis nyt tärkeintä jos onnistuttais saamaan toinen lapsi joten taidan keventää tätä laihdutuslinjaa. Tahtia hitaammaksi ja tavoite normaalipaino eli 72-73kg näin alkuun. :)
 

Yhteistyössä