Läskin sulattajat viikko 50

AnniHelena71........162 cm...LP 76 kg.....NYT 63,7kg..-800g

Bad Bitch........164cm......LP 92kg.......NYT 86,5kg...+800g

Black Dahlia.....162cm......LP 88,2kg.....NYT 80,4kg..-400g

elisanni.............160cm....LP 80kg....NYT 68,4kg...+200g

Endless Sacrifice.....158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 75,8kg.... -1,2kg

enkelin eväspussi .....................................................UUSI

Harmaa idiootti...158cm...LP 76.3kg....NYT 68,1kg..-500g

hermoheikko.......173cm.......LP 71Kg.........UUSI

juuei.................161cm.......LP (toukokuu) 82Kg.....NYT 74,5....UUSI

keijukainen......175cm...LP 87kg......NYT 75kg

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 101,4kg....-500g

Musupulla........166cm..LP 86,7kg.......................NYT 84,9 kg......-500g

Muurarin Vaimo.............168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 65,5kg...-1,1kg

nöppönen..............................................NYT -12kg.....-2kg

Olemisen riemu...154cm....LP 59,4kg...NYT 61,5kg.....+-0kg?

perämaan emäntä....LP 94,4....................NYT 92,7kg.....-1,7kg

piita-75.............163cm.....LP 76kg...NYT 65,5kg....-200g

Pinki..................168cm.....LP 96,8kg....NYT 78...UUSI

poikien äitivm80...162cm.LP 66 kg..TV -7kg.NYT65kg..+-0kg

Pullunkainen
......LP...84kg........................UUSI

Raidakas defliini....168cm....LP 95,2kg..NYT 81,8kg...-1,1kg

Sörhis................165 cm.. LP 96,0kg...NYT 78kg...+-0Kg

terapian tarpeessa......alk. 1.10....NYT-5,4kg...-700g

Tuhmahauva.........173 cm...LP 102,2kg..NYT 98,8kg..-400g

Turkilmas
............175 cm...LP 110kg...NYT 97,1kg ..-900g

Punnituspäivä on maanantai ja tiistai. Muina päivinä en merkkaa.

Älkää siis ilmoitelko keskellä viikkoa tai muina päivinä tietojanne. Sovituista päivistä pidetään kiinni, ettei mene sekaisin. Ok?

Tsemppiä kaikille tulevalle viikolle ja muistakaa käydä ilmoittelemassa tuloksia :)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Paino 97,1 kg, tiputusta 900g :)
Nyt EI ole maanantai EIKÄ tiistai :D
Ai sori :D. Mä vaan bongasin tämän ja tulin heti pullauttamaan tiedot. Mä kun punnitsen itseni perjantaisin, niin joudun panttaamaan tietoa aina uuteen viikkoon.

sori sori :ashamed:

Ai sori :D. Mä vaan bongasin tämän ja tulin heti pullauttamaan tiedot. Mä kun punnitsen itseni perjantaisin, niin joudun panttaamaan tietoa aina uuteen viikkoon.

Ei se mitään, mä laitan sun tuloksen tuohon jo, ei tarvi odottaa huomista :D

Turkilmas

Ei se mitään, mä laitan sun tuloksen tuohon jo, ei tarvi odottaa huomista :D
Kiitti :D :hug:
Ja mä koitan jatkossa malttaa odottaa maanantaihin asti :)

Aamunpaino 98,8 kg eli edelliseen pudotusta 400 g. Sinänsä hyvin, kaksi viikkoa menny vähän plörinäksi, ensin lomailleen ja nyt viikonloppuna maalattiin taloa ja ruokavalio oli pitsaa ja limpparia... Nyt taas uusi tsemppi :)

NYT 65,5kg....-200g Nyt homma hidastuu |O En enää tiedä mistä "karsia" :ashamed: Syön tosi vähän, liikuntaa en voi harrastaa polvien ja selän takia, mutta olen ennenkin painanut lähempänä 65kg. Äääh, jos ei homma rupea toimimaan, täytyy siirtyä omena-näkkileipä-dieetille |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
NYT 65,5kg....-200g Nyt homma hidastuu |O En enää tiedä mistä "karsia" :ashamed: Syön tosi vähän, liikuntaa en voi harrastaa polvien ja selän takia, mutta olen ennenkin painanut lähempänä 65kg. Äääh, jos ei homma rupea toimimaan, täytyy siirtyä omena-näkkileipä-dieetille |O |O |O
Jos sä syöt liian vähän? Saatko hyviä rasvoja tarpeeksi? Uskon, että on aika hankalaa laihduttaa, kun ei tuo mikään suuri luku tuo sun painosi ole edes :)

Pääseekö mukaan? Nykyisin kän vaan tosi harvoin palstalla...
Aloitin toukokuun lopussa, lähtöpaino oli 82 kg, nyt painan 74,5 kg. Pituus 161 cm.

Mun pitää painaa marraskuun tilipäivään mennessä 70 kg, niin saan ostaa itselleni ihanan kaulakorun. Loman aikana vaan on hidastunut tämä laihdutus... hyvä jos on kilo lähteny kuukaudessa.

Jos sä syöt liian vähän? Saatko hyviä rasvoja tarpeeksi? Uskon, että on aika hankalaa laihduttaa, kun ei tuo mikään suuri luku tuo sun painosi ole edes :)
se voi olla... rasvoja en syö kuin harvoin leivän päällä, aamupala on usein vasta iltapäivällä ja pieni iltapala on seuraava ruoka. mutta kun ei oo nälkä tai ei vaan maistu mikään tai kaikki vaihtoehdot tuntuu liian "lihottavilta"
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Pääseekö mukaan? Nykyisin kän vaan tosi harvoin palstalla...
Aloitin toukokuun lopussa, lähtöpaino oli 82 kg, nyt painan 74,5 kg. Pituus 161 cm.

Mun pitää painaa marraskuun tilipäivään mennessä 70 kg, niin saan ostaa itselleni ihanan kaulakorun. Loman aikana vaan on hidastunut tämä laihdutus... hyvä jos on kilo lähteny kuukaudessa.
Laitoin sut listalle...muistahan sitten ilmoittaa viikoittain tulos, eli maanantaina tai viimeistään tiistaina.

AnniHelena71harmaana
En pääse kirjautumaan.

No, pudotussaldo -800g eli nyt 63,7kg. Paremminkin olisi voinut lähteä, mutta viikkoon sattui pari hidastavaa tekijää: Madonnan keikka- hieman pämppäystä, retki höyryjunalla Porvooseen ja eilinen grillaus kavereiden luona. Hyvä näin kuitenkin.

Kyy
se voi olla... rasvoja en syö kuin harvoin leivän päällä, aamupala on usein vasta iltapäivällä ja pieni iltapala on seuraava ruoka. mutta kun ei oo nälkä tai ei vaan maistu mikään tai kaikki vaihtoehdot tuntuu liian "lihottavilta"
:ashamed:
No sulla puute hyvistä rasvoista! Siksi paino ei tipu! Ala syödä vaikka kourallinen pähkinöitä päivässä, lisää salaattiin oliviiöljyä kastikkeeksi. Muista suosia luonnollisia rasvoja eikä niitä tarvitse lotrata. Kasviksia kun laitat pannuun, niin tilkka oliiviöljyä ennen. Eiköhän se siitä taas ala tippuun. Ja paino aina junnaa vähän niissä kohdissa, joissa se joskus aiemmin on ollut pidempään. Jatka sinnikkäästi ilman mitään kitudieettejä! :D

Oman painon ilmoitan huomenna, menin aamulla juomaan ennen vaa'alle menoa, joten en tiedä oikeaa tulosta.

Yhteistyössä