Läskin sulattajat viikko 5

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Juhuu! -1kg eli paino nyt 61,5kg.
Pari päivää sitten kävi tasan 61kg:kin et oikeaan suuntaan menossa.
Kaamea väsymys nyt vain vaivaa :( Ajattelin sen johtuvan syksystä osin mut taitaa tämä syömättömyys olla suurin syy vaikken varsinaisesti nälkää näekään. Noh, kai sitä vähän täytyy kauneuden eteen kärsiäkin :D
Lenkkeilyt jäi viime viikolla 2 kertaan, jos tällä viikolla taas ryhdistäytyisi jo oman mielenterveyden kannalta ulkoilemaan.
 
täällä taas :wave: puntari edelleen rikki, mutta viikonloppuna vanhempien luona kävin ja samoissa suurinpiirtein mennään. 1,5kiloa pois. karkkien syönti on pysynyt edelleen kurissa, mutta tuolle muulle ruoalle pitäis vielä tehdä jotain ja annoskokoja pienentää.. kun sais aikaseks :ashamed:
 
sipsi
Elikä laitanpa vielä tännekin: 1,7kg paino pudonnut Painonvartijoiden pisteillä. Kuntosaliohjauksen sain tänään. Kivalta tuntui, vaikka olen kyllä rapakunnossa. Olen siis syönyt 21p:n edestä kaikkina muina päivinä paitsi lauantaina. Lisäksi sitten ihan kävelylenkkiä ja kevyttä punttijumppaa kotosalla. Lauantaisin aion pitää "vapaapäivän" ja syödä hyvillä mielin herkkujakin. Vastaavalla systeemillä olen siis aiemminkin painoa pudottanut. Minulle sopii se, että on luvallinen vapaapäivä ja sitten olen muina päivinä tunnollinen pisteissä. Tavoitteenani olisi päästä n. 65kiloon ja vanhoihin kivoihin vaatteisiini. Terveysvaikutuksista puhumattakaan.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Viime viikolla oli +- 0 kg, nyt oli aamulla -700g! :D Pikkasen kuitenkin... läskiä ois mitä tartteis kiinteyttää... :ashamed: :snotty: Mutta aika on "aika kortilla", kun isäntä on töissä päivisin. Pääsisin vasta illalla, salille yms.
Mutta pikkasen on vieläkin hakua siihen innostumiseen... :kieh: Mutta kaipa tämä tästä. Viime viikolla sain verikokeiden tulokset. Kilpirauhas arvot oli reilu kk sitten 155! :eek: Mutta tois maanantaina otetut verikokeet tuli ja arvot oli nyt normaalit 2,88! :D Mutta edelleen väsyttää... |O Mutta lääkäri sanoi, että oireet tulevat taaas todella jäljessä päin... :/ Kaipaisin taas sitä omaa itseeni! :kieh:
Mutta tämä tästä...

Sipsi voitko laittaa spostia... Tahtoisin tietää niistä siun pisteistä! :D
viivi.tarkiainen@gmail.com

Laitan.


TSEMPPIÄ kaikille, tähän uuteen viikkooon!!! :hug: :D


 
Turkilmas
Voi että kun ihanaa että vieläkin on näin moni mukana :flower: . Tsemppiä vaan tulevalle viikolle taas kaikille. Ja Sörhis: ole ihmeessä tyytyväinen. Puoli kiloa viikossa on hyvä tahti ja sulla on muutenkin ollut tasainen suunta alaspäin, hyvä hyvä :flower: =) .

Mä päivittelen taas pian listaa...kunhan vaan jaksan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Joopa joo. - 500 g on viime viikon saldo. Pitäiskö tästäkin nyt muka olla tyytyväinen?
juu pitää!

sä olet ollu kuitenkin jo pitempääkin laikkaril, ja aina vaan laskee. näin se tuntuu hitaalle pudotus, mutta katsos yks kaks onkin jo joulu ja kun katotaan taaksepäin mitä yhteensä on tippunu, niin wow. :D
 
Mulla tää on mennyt vähän käsistä.. Siis ei oo oikein onnistunut... :ashamed:


Paino näytti 77.4kg.... jee...

Alkupaino oli silloin joskus 80.9, ja pari viikkoo sit olin laihtunut sen 3kiloo siitä.. Nyt ei oo oikein onnistunut, mut kai tää tästä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Joopa joo. - 500 g on viime viikon saldo. Pitäiskö tästäkin nyt muka olla tyytyväinen?
juu pitää!

sä olet ollu kuitenkin jo pitempääkin laikkaril, ja aina vaan laskee. näin se tuntuu hitaalle pudotus, mutta katsos yks kaks onkin jo joulu ja kun katotaan taaksepäin mitä yhteensä on tippunu, niin wow. :D
Kiitos kannustuksesta :)!
 
sipsi
Pisteily sujuu hyvin, mutta nyt just tekis kauheasti mieli lohduttautua pahalta maailmalta vaikka syömällä jotain... :( Absurdi primitiivinen mieliteko, mutta toisaalta olen PÄÄTTÄNYT jatkaa tämän painonpudotuksen tavoitteeseeni asti ja sitten pitää painon 6:lla alkavana niin pitkään kuin suinkin voin ja kykenen!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tommonen pari kiloahan voi pudota jo yhen yön aikana.
Mä olen nyt vähän pihalla sun kanssasi. Viitsitkö selvittää tarkoitusperiäsi? Sähän aiemmin ilmoittauduit porukkaan ja mä oletin silloin sun vittuilevan enkä sua listaan lisännyt.

Nyt olet taas täällä ja mä ainakin tulkitsen sun viestisi vittuiluiksi. Jos olen väärässä, niin olen kovin pahoillani ja pyydän anteeksi. Jos olen oikeassa niin vielä tarvis keksiä sun motivaatiosi??

 
Turkilmas
Rohmutti mukaan vaan :flower: .

Mietin tässä että nyt kun laitan kokonaispudotukset, niin kaikkihan ei oo ollut yhtä kauaa laihiksella. Eli siis näyttää että toiset olis laihtuneet PALJON enemmän kuin toiset.

Kuitenkin pakko tehdä yhteenvetoa, sillä muuten loppuu tila riveiltä. Nyt sitten vaan jokainen koittaa olla perillä paljonko on laihtunut ja missä ajassa...
 
Turkilmas
Ja minä taas B) . Nyt päivitin listaa. Jälleen kerran: pyytäkää korjausta jos oon laittanut väärin tms. Ja jos nikkisi ei oo listalla, niin uudelleen vaan ilmoittautumaan. Mä poistin taas niitä joista en oo hetkeen kuullut...
 

Yhteistyössä