Läskin sulattajat viikko 42

Koostetta päivästä:

Kuidut yhteensä 23 grammaa
Kasvikset ja marjat 670 grammaa
Liikuntaa 50 minuuttia
Liikuntasuorituksia 1
Liikunnalla kulutetut kalorit n280

HH 79gr / Rasva 85 gr / Proteiini 106 gr

Vajetta ruuasta 1118, vajetta yhteensä n. 1400 Kcal
 
turkilmas ei pääse kirjautumaan
Mulla paukkui tällä kertaa ihan oikeasti satanen. Ekalla kerrallahan se johtui mahataudista ja paino nousi lähes heti taas yli sataseen.

Olen aika varma että tällä kertaa muutoksia alkaa ihan oikeesti tapahtumaan, joten uskaltaudun taas pinoon :).

Painoa nyt siis 99,4 kg.

P.S. Mulla muuten vois vaihtaa tuon alkupainon siihen 110 kg:n mikä se alun perin oli. En tiedä miksi kirjasin itselleni aikoinani tuon painon, jossa oli jo muutama kilo tullut alas.
 
Turkilmas
Juu, siis mä en tosiaan päässyt kirjautumaan, joten raapustin harmaana asiani :).

Vielä semmoinen lisäys, että se mun ikivanha blogi, josta olen joillekin kertonut. Sehän on ollut unholassa jo useamman kuukauden.

No, eilen herätin sen taas henkiin ja aion pitääkin jatkossa :)
 
Apua!Täällä ollaan niin viikkovillissä,että päivät on ihan sekaisin :ashamed: . Olin ihan varma,että tänään on maanantai,mutta eipäs vain ollutkaan :D . Mutta jos passannee,niin ilmoitan tämän aamun lukeman =) eli paino oli 83.3 ja pudotusta -1kg,jee!!Viime viikko oli niin kiireinen,etten kerennyt tulla lainkaan ilmoittamaan lukemia(suoraan sanottuna unohdin) ,mutta näyttäähän se paremmalta,kun kerralla saa ilmoittaa isomman lukeman ;) :D :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
TERAPIAN TARPEESSA: Onkos tuolal kiloklubissa jossain semmonen kohta mistä saa ton viikko yhteenvedon kalorivajeesta yms. kun mulla se näyttää aina vaan koko päivän kaloreita ja vajetta... Ei ossoo käyttää :)

Ei ole sellaista, että saa yhteenvedon koko viikosta ja vajeista. Lasken siis itse nuo vajeet ruuasta ja liikunnastahan sinne taulukkoon tulee automaattisesti koko viikon kalorit.

Jos ryhdyt siis itse laskemaan niitä vajeita yhteensä, niin muista, että jos liikut esimerkiksi 500 Kcal maanantaina, niin kiloklubin taulukko jakaa tuon 500 Kcal jokaisen päivän kesken, eli päivää kohden tulee se reilu 71 Kcal.

Tee näin, niin saat oikean tuloksen päivän vajeesta ( jos et siis vielä osaa):

jos päivän lopuksi vaje on ruuasta vaikka -700 ja viikon keskimääräinen liikunta näyttää 71 Kcal, niin et huomioi tuota -71 Kcal vajetta lainkaan, vaan vähennät sen siitä 700 Kcalorista. Näin ollen päivän ruokavajeeksi tulee 629 ja liikunnasta se 500. Ymmärsitkös ? :)
 
Jees, nyt tajusin :) aatelin heti oikopolkua että siellä on joku automaattinen viikkotaulukko :ashamed:

Oon käyttäny myös keventäjiä mutta toi kiloklubi on huippu siihen verrattuna, jotenkin selkee ja helppokäyttöinen!! Suap nähhä onko oikeesti toiminu ens maanantaina :xmas:
 
Koostetta 16.6

Kuidut yhteensä 23 grammaa
Kasvikset ja marjat 386 grammaa
Liikuntaa 1h 20min
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n525

HH 91gr / Rasva 134 gr / Proteiini 150 gr

Vajetta yhteensä n. 450 Kcal

Koostetta 17.6

Kuidut yhteensä 45 grammaa
Kasvikset ja marjat - grammaa
Liikuntaa - minuuttia
Liikuntasuorituksia
Liikunnalla kulutetut kalorit

HH 160gr / Rasva 89 gr / Proteiini 81 gr

Vajetta ruuasta 848, vajetta yhteensä n. 848 Kcal
 
Koostetta 18.6

Kuidut yhteensä 47,5 grammaa
Kasvikset ja marjat 90 grammaa
Liikuntaa 1h 45min
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n775

HH 246gr / Rasva 95 gr / Proteiini 104 gr

Vajetta yhteensä n. 366 Kcal ruuasta, yhteensä 1141Kcal

Koostetta 19.6

Kuidut yhteensä 17 grammaa
Kasvikset ja marjat 183 grammaa
Liikuntaa -min
Liikuntasuorituksia -
Liikunnalla kulutetut kalorit -

HH 181gr / Rasva 152 gr / Proteiini 147 gr

Plussaa ruuasta n.550 Kcal

Kuinkas muilla sujuu näin juhannuksena? Oletteko herkutelleet?


 

Yhteistyössä