Läskin sulattajat viikko 34

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Heips täältäkin! :wave:

En tiedä mitä on tapahtunut, oon nyt aloittanut aktiivisen liikunnan ja paino oli tänä aamuna huimat 89,7kg!!! :eek: |O Eli siis taas plussaa sen 1,7kg! |O

Sen myönnän, että kauheesti en syömisiin oo kiinnittäny huomiota, mutta en kyllä oo mitenkään älyttömästi mässäillytkään. No ehkäpä se tästä, viimeistään sit toukokuussa kun alotan sen xtravaganzan. :whistle:
Syötkös sä paljon suolaista ruokaa,sekin kun kerää nestettä kroppaan.
No en juurikaan käytä edes suolaa. Tässä voi kyllä olla myös vaikutusta kun oltiin lauantaina viihteellä. Mutta siltä tuntuu, että koko ajan vain nousee..
Tosin onhan se niin, että lihakset painaa enemmän kuin läski ja mulla kuitenkin oli jo aikas hyvä lihasmassa (ei mitenkään näkyvissä, vaan mitattiin sellaisella kehonkoostumuspuntarilla) ennen kuin nyt aloin liikkuakin kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Kooste viime viikosta:

Liikuntapäiviä 6kpl
Liikuntatunteja 8h 13min
Kulutetut kalorit 3546Kcal
Liikuntasuorituksia 9

Koko viikon osalta:
Kasvikset, marjat, hedelmät, sienet jne. Vajaa 3 kiloa.
Kuidut n.250 grammaa

Vajetta ruuasta 1113
Vajetta yhteensä 4679 Kcal.

Tällä viikolla yritetään saada ruuasta miinuskaloreita enemmän ja tavoitteena sunnuntai-iltaan mennessä vajetta -7000 yhteensä.
Paljos sulla on aikomus pudottaa vielä painoa?
Jaa-a, en osaa sanoa, koska tällä hetkellä on ollut niin, että tuo kova liikunta estää painon tippumisen aika hyvin, siksi paino ei ole pudonnut juuri mitään. Toki on kroppa muokkautunut hyvin ja kiinteytynyt runsaan liikunnan ja terveellisen ruokavalion ansiosta.

Eli tuntuu, että en tiputa painoa, vaan pikemminkin treenaan johonkin maratonille :D

Kuitenkin, tavoitteena olisi vielä saada ehkä sellainen 10 kiloa pois.
 
keijukainen
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja keijukainen:
Paino nyt 81,6kg eli -1kg. Ei tapahdu niin nopeasti kuin kuvittelin. Kesäkuun alkuun piti olla 70kg ja tätä vauhtia 76kg. Murrrrr...lenkille 24/7 kö?
Millainen on sun ruokavalio, kuinka useasti syöt ja millaisia annoksia?Miten on kuitujen ja kasvisten laita?

Lenkit eivät auta painonpudotuksessa hyvin, vaan tukevat laihtumista oikeanlaisen ruokavalion avulla. Toki liikunta muokkaa kroppaa ja edistää aineenvaihduntaa, mutta ensisijaisena laihdutuskeinona käytettynä vaikutus on minimaalinen.
Syön aika pieniä annoksia mutta jotain vikaa tässä nyt on, ilmeisesti kasvisten osuutta pitää lisätä ja jotain vähentää. Täytyy oikeen miettiä ja kirjata ylös syömisensä. Olen siis jättänyt pois kaikki herkut suklaat, pullat, jätskin, karkit jne. Miten tuo liikunnan osuus lasketaan? Jos kävelen tunnin reippaasti niin mitens se kuluttaa?
 
Paino olis 99.0kg tasan!!! JEEEEEEEEEEEE!!!!

en tiedä hajosko meidän puntari vai mitä ku aina vaan näytti vähemmän :heart: Mut siis pudotusta 1,5kg!!

Tänään en käyny puntarissa koska alko NE ja on turvoksissa. Eli toi on eilisen lukema!!
 
Puntari ilmoitteli aamulla painoksi 92,2kg.
Tiedä sitten mitä mitä ens viikolla näyttää....on taas joku saaketin kevätflunssa tulossa ja olo sen mukainen. Puolkuntosena pitäis jaksaa koululla ravata yms. Mut jos reilun viikon jaksais kunnialla ja nii sitte vois levätä kunnolla.
Tsemppiä kaikille sulattajille!
 
Nimra
Mä en saa tuota painoa mitattua, kun edelleen puuttuu se toimiva puntari :headwall: tai pikemminkin ne patterit :snotty: Mä olen kyllä aktiivisesti aloittanut liikunnalla ja hyvä olo on tullut jokaisena aamuna lenkin jälkeen :saint: ja päivällä tietty ulkoilma piristää ja sit illalla kunnon kävely sauvojen kanssa, sen aina unohtaa kuinka hyvää liikkuminen tekee kun se "jättää" pois |O Tässä sen näkee, että energiaa on, vaikka muille jakaa kun LIIKKUU säännöllisesti :D Tätä olis nyt sitten kuitenkin jaksettava tehdä pidempäänkin, toivottavasti ihan loppuelämä =)

ttlle piti vielä sanomani, että ei tuon pyörän säädöt missään ihan nollissa ole :p Kyllä siinä saa oikeasti kunnolla painaa, että ei se mitää "letkeää" polkemista ole, jos asian vois noin ilmaista :whistle: Mä tänään katsoin niin aika minkä poljin oli juuri 30 min ja 20 km...ehkä vähän, mutta mulla OK. Tuohon vastusasiaan en osaa kyllä sanoa, että paljon se on :ashamed: Noh, kunpa nyt edes jotain kuluttaa :eek: ja mullahan on tuota painoa niin runsaasti kuitenkin pituuteen nähden, että ei sitä ihan heti kannata rempaista ihan tappii tuota vastusta :/ ja muutenkin pitää ensin saada se peruskunto tsempattua kunnolla kehiin :saint:

Hyviä tuloksiahan täällä on ihmiset saaneet aikaan :hug: ja tuo painohan voi laihduttaessakin mennä välillä miten sattuu ainakin omalla kokemuksella niin se heittelee ja en ota sitä niin vakavasti (siis sitä heittelyä ) kuhan laskeen kuitenkin aina jotain... :whistle:

Mä taidan olla täällä ihan isoin koko porukasta :ashamed: toivotaan, että täälläkin alkaa tuloksia tulla. Tänään täytyisi ottaa mitat vartalosta, kun mä tykkään niitäkin seurata. Silloin kun olen yleensä laihduttamisen aloitellut niin olen aina ottanut mitat ja niitä seurannut enenmmän kuin painoa =) tuntuu hyvälle huomata, kun vyötäröstä on kadonnut 10 cm B)

Mutta nyt siivous kotiin ja sit tytön kanssa pihalle vaunujen kanssa, kun tuo kelikin on mitä mainioin! Oikein ihanaa laihdutus/kuntoiluviikkoa kaikille ja tsemppihali :hug: :wave:
 
Minä haluisin niin kovasti liittyä teihin, mutta mulla on niiiiiin huono itsekuri prkl. Ja haluaisin aloittaa pilatesta tai jotain mutta täällä korvessa oo mitää semmosta mahdollisuutta eikä ees lenkkikaverii. Voitteko tulla tänne potkii mua perseelle? |O
Ja lisäks vaaka näyttää aika summittaisesti mitä sattuu, joskus +2kg ja sitten -2kg.
Lähtöpaino ois mulla nyt vissiin (meidän seko vaa´an mukaan) 60,4kg ja tavoite olis joku 53-54kg plus kiinteytyminen vatsasta joka höllyy holtittomasti yök :ashamed:
 
Turkilmas
Mä vaan vilkuttelen täällä :wave: . Enpä ole saanut mitään aikaiseksi laihiksen saralla. Tai no joo, paino on pysynyt ennallaan kyllä. Mutta siis muuten. Junnaa vaan paikallaan.

Elättelen toiveita että kunhan päästään muuttamaan, niin saan uutta motivaatiota laihikseen. Ja ennen kaikkea aikaa.... ja vielä jos yhtä saa toivoa, niin terveyttä. Jotenkin tää neljän seinän sisällä jatkuva oleminen alkaa syödä. Mutta kun vauva on jatkuvasti kipeä ja mäkin kohtalaisesti saan tartuntaa, niin ei siinä paljon kävelylenkkejä tehdä.

Kotona tylsyydessä taas on kiva piristää päivää herkuilla :ashamed:
 
Puntari näytti 87.3kg,eli pudotusta -700g =) . Edelleen siis mennään sillä linjalla,että terveellinen ruokavalio,mutta ei mitään himoliikunta-juttuja. Katotaan sitten sitäkin puolta,jahka imetyksen lopetan(eli toivottavasti vasta puolen vuoden päästä;) :D)
 
Öökkänä
Jumitellaan vielä tämä viikko, ensi viikolle LUPAAN :) jonkulaista pudotusta. Mulla toi jumitus on kans ollut yhtä kauan kun aloin liikkua enemmän. Nyt on sellaista 7,5h teholiikuntaa viikossa, mikä tuntuu mulle ihan sopivalta määrältä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Iso pudotus kuten arvelinkin, paino 65,8 kg eli -1,4 kg. No tästä se taas tasottuu, ei joka viikko lähde noin paljon. mutta onhan tuota ihanmukavasti lähtenyt tammikuun puolesta välistä alkaen nyt -10 kg =) eli aikaa mennyt 13 viikkoa, keskimäärin pudotusta siis 770g/vko.
Kiva kuulla :D Kuinka paljon sulla oli vielä suunnitelmissa pudottaa painoa?
Tavoite oli 60 kgtoukokuun loppuun mennessä.
millä tavoin oot päässyt noin hyvään pudotustahtiin??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkäliini:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Iso pudotus kuten arvelinkin, paino 65,8 kg eli -1,4 kg. No tästä se taas tasottuu, ei joka viikko lähde noin paljon. mutta onhan tuota ihanmukavasti lähtenyt tammikuun puolesta välistä alkaen nyt -10 kg =) eli aikaa mennyt 13 viikkoa, keskimäärin pudotusta siis 770g/vko.
Kiva kuulla :D Kuinka paljon sulla oli vielä suunnitelmissa pudottaa painoa?
Tavoite oli 60 kgtoukokuun loppuun mennessä.
millä tavoin oot päässyt noin hyvään pudotustahtiin??
Metodina Painonvartijat eli pisteitä laskeskelen.

 
En muistanu eilen vaakaantua, mutta tänä aamuna vaaka näytti 76,6.
Mä löydä kohata sen motivaation, kun tässä hissukseen menee oikeaan suuntaan, vaikka ei ole oikein mitään tuntenu tekevänsä =) Tuohan on jo yhteensä -800 gr! :D
Oikeastaan mulla ei varsinaisesti nyt ole tarkoitus laihduttaa, koska olen niin monesti tehny sen ja -vaikkakin kokenu helpoksi- saanu aina kilot heti takas kun laihdutus on loppunu. Nyt pitäis siis oppia uudet elämäntavat, että ei tarvi kokoajan laihduttaa.
 
tt ei kirj
Mites on mennyt tällä viikolla? Itselläni aika penkin alle, jotenkin lopahtanut taas muutamaksi päiväksi varsinkin ruokailupuoli, on tullut syötyä aika vähän kasviksia, hedelmiä jne.

Liikuntaa jonkun verran toki, mutta ei kovin paljoa. Turvottaa jne...jee jee. Noh, ensi viikolla sitten tsempataan :)
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla alkaa siskon kanssa painonpudotuskisa maanantaista alkaen :D . Jos taas innostuis uudelleen kun nyt on taas jo hetken ollut motivaatio täysin kadoksissa...
Sama kuule täällä, tuntuu, että tää mun raskas liikunta ei sit anna kilojen tippua ei niin yhtään enää... motivaatiota on, mutta välillä se toteutus jää :D
 

Yhteistyössä