*Läskin sulattajat viikko 28*

Mulle sitten pukkas kans "tehodietin" :D oksutauti siis meilläki kylässä. Puntari näytti aamulla huimia lukuja, mut ei noihin voi nyt verrata, näytti jo alle 63. Mutta ainakaa se ei ole siis noussut. Mutta mukana olen edelleen.
Mäki taas päätin et tsempataa SITTENKIN ja koitetaan karistaa nämä vimosetki, ku kerran näin lähellä ollaan.
Viime viikko meni siis mullaki lähes kokonaan laskematta yms.
Mutta nyt sohvalle makaa, ihan jäätävä olo. Ja sitä ei yhtää helpota et 2 pienintä on samassa taudissa ja ukko töissä :kieh:


mutta oiskin kyllä tosi kiva et saataisiin elo tähänki pinoo, tsemppi kasvais itelläkin! Ja sitä meikä nyt ainakin tarvii!!
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi sä nyt raskaana ollessa olet laihikselle ruvennut?
En laihduta,vaan lisään itseni jo valmiiksi listoille.
Ja mulla on sen verran tullut ylipainoa,että tällä raskausdiabeetikon kuurilla saattaa muutama kilo tippua,toki sitä yrittämättä =)
Mulla kans sama juttu kun pääsen tästä vuokralaisesta....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi sä nyt raskaana ollessa olet laihikselle ruvennut?
En laihduta,vaan lisään itseni jo valmiiksi listoille.
Ja mulla on sen verran tullut ylipainoa,että tällä raskausdiabeetikon kuurilla saattaa muutama kilo tippua,toki sitä yrittämättä =)
Mulla kans sama juttu kun pääsen tästä vuokralaisesta....
Tervetuloa sitten vaan mukaan,mä änkesin itseni jo tänne,kun mun pitää seurailla ettei toi paino enää nouse =)

Ja saa laittaa kaikki herkullisia,mutta kevyitä ruokaohjeita :p
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi sä nyt raskaana ollessa olet laihikselle ruvennut?
En laihduta,vaan lisään itseni jo valmiiksi listoille.
Ja mulla on sen verran tullut ylipainoa,että tällä raskausdiabeetikon kuurilla saattaa muutama kilo tippua,toki sitä yrittämättä =)
Mulla kans sama juttu kun pääsen tästä vuokralaisesta....
Tervetuloa sitten vaan mukaan,mä änkesin itseni jo tänne,kun mun pitää seurailla ettei toi paino enää nouse =)

Ja saa laittaa kaikki herkullisia,mutta kevyitä ruokaohjeita :p
ok....laitan tämän korvan taa....
 
vieras
Hyppään nyt utelemaan tähän ketjuun,kun itsellä laihdutus urakka menossa,että onko ihan normaalia että alkuun se paino putoaa hiumaa vauhtia,kun luulen että itselläni ns nesteet lähtenyt liikkeelle.
Entäs jatkuva vessassa juoksu,illallakin saa 2-3 kertaa juosta sängystä ja sit viel kesken yöunien herään vessaan ainakin kerran,itsestäni tuntuu että kainalot tuoksahtaa aikasempaa enempi(kuonaaineitako ),nääkö välttämättömiä sivuoireita vai helpottaako jossain vaiheessa?
Ihan jos joku sattuis tietää tai olis vastaavia ongelmia ollut laihdutuksen yhteydessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti kiireessä:
Punnituksen tulos +700g, eli 68kg. Pa*kat. Tää lyö kohta hanskat tiskiin kun mikään ei auta! Pitäs vissiin olla syömättä kokonaan.. :(
Et vermana lyö hanskoja tiskiin! :D Välillä tulee takapakkia ja sitten taas mennään eteenpäin :hug:

Elopompelo hyvä tulos silti herkuista huolimatta ;)
 
Täällä jo pikkusen parempana. Jotain on saanu jo syötyäkin, nälkää kyllä riittäis mut ei vielä oikee kunnolla uskalla alkaa syömään.
Mulla paino nyt sama kuin aamulla vaikka oon syönytki jotain.. 62,8kg elikkäs -700g Sama kai son tuonne listaa päivittää, ompahan tsemppinä sitten!
 
Pepsukka81
Tänään kävin ensin tunnin kävelyn päivällä ja sitten kuntosalia 1/2tuntia ja 1/2 tuntia satscorea. Core enemmälti lihaskuntoa. Huomenna sitten bodypump odottaa, mutta harmittavasti vain 1/2tuntia. Pitänee laittaa sitten painoja enemmän, tämä illalla! Aamulla herään aikaisemmin ja menen kuntosalille.

Onko muilla tullut sellaista tunnetta, että mikään liikunta ei riitä? Kamala, kun minulla on sellainen tunne koko ajan...

Söin tänään 4 näkkileipää+ leikettä 4kpl (14kaloria/2palaa) ja nyt söin illalla sitten naudanlihalastuja ja 1 1/2perunaa. Niin, ja appelsiinitäysmehua join lasillisen.

Ja tuntuu, että olen syönyt liikaa!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onpas täällä nyt hiljaista,kuin huopatossutehtaalla :|
Eikös tänään ole viikkopunnitus vai onko kaikki hyljänneet pinon?
Miä en hylkää, vaikka tällä hetkellä en periaatteessa edes yritä laihdutta...
Paino pysyy samana, ihan sama mitä tekee :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onpas täällä nyt hiljaista,kuin huopatossutehtaalla :|
Eikös tänään ole viikkopunnitus vai onko kaikki hyljänneet pinon?
Miä en hylkää, vaikka tällä hetkellä en periaatteessa edes yritä laihdutta...
Paino pysyy samana, ihan sama mitä tekee :kieh:
No kyllä se siitä lähtee vielä laskuun,sulla taisi olla joku lääkityskin nyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Onko muilla tullut sellaista tunnetta, että mikään liikunta ei riitä? Kamala, kun minulla on sellainen tunne koko ajan...

Söin tänään 4 näkkileipää+ leikettä 4kpl (14kaloria/2palaa) ja nyt söin illalla sitten naudanlihalastuja ja 1 1/2perunaa. Niin, ja appelsiinitäysmehua join lasillisen.

Ja tuntuu, että olen syönyt liikaa!!!!!!!
Mä suosittelen,että nyt alat pikku hiljaa jarruttelemaan tai tossa ei välttämättä hyvin käy,mä olin ainakin anoreksian partaalla aikoinani :ashamed:
 
Pepsukka81
No minulla ainakin vielä hyvä olo, joten en ala jarruttamaan nyt! Minulla ei kertakaikkiaan tee mieli ruokaa. Ja minulla kyllä anoreksiaan vielä pitkä, pitkä matka :)...

Olisi kiva, jos tämä ketju olisi aktiivisempi. Itse ainakin tarvitsen tukea, tukea, tukea...

No niin, tänään käyty jo kuntosalilla n.1 1/2tuntia. Kuntopyörää ja crosstrainerilla poljin: yhteensä lukemat mittarien mukaan n.600kaloria kulutusta.

kertokaa kuinka paljon te muut harrastatte liikuntaa viikossa? Kauhean vaikea arvioida oma tarve, kun mikään ei tunnu riittävän? Niin ja kuinka usein juoksette puntarilla?
 
Minen paljon pääse harrastamaan mitää liikuntoja, varsinkaa saleille yms. Kaikki hyötyliikunta vaan pitää koittaa käyttää hyödyksi. Ja 2xvko teen hyvän lenkin kuopuksen kanssa rattailla, isompien ollessa eskarissa ja kerhossa, sitten viikonloppusin sauvakävelyä taikka juoksulenkkiä.
Nyt aattelin lisätä vielä et jos muutaman kerran vko kävelisin töihin (n7km) sauvojen kanssa.
Mulla aika rajoittaa harrastamista ku aamu menee lasten kanssa ja illat töissä. Mut hyvin noikin on riittäny :D Kesällä sitten lisääntyy taas liikunnat ku pyöräilyilmat alkaa.

Ja puntarilla tulee hippastuu melkees joka pvä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
No minulla ainakin vielä hyvä olo, joten en ala jarruttamaan nyt! Minulla ei kertakaikkiaan tee mieli ruokaa. Ja minulla kyllä anoreksiaan vielä pitkä, pitkä matka :)...

Olisi kiva, jos tämä ketju olisi aktiivisempi. Itse ainakin tarvitsen tukea, tukea, tukea...

No niin, tänään käyty jo kuntosalilla n.1 1/2tuntia. Kuntopyörää ja crosstrainerilla poljin: yhteensä lukemat mittarien mukaan n.600kaloria kulutusta.

kertokaa kuinka paljon te muut harrastatte liikuntaa viikossa? Kauhean vaikea arvioida oma tarve, kun mikään ei tunnu riittävän? Niin ja kuinka usein juoksette puntarilla?
Jos tukea kaipaat, niin osaltani en ainakaan voi tsempata sua NOIN epäterveellisessä laihdutuksessa. Ei siis millään pahalla, mutta ainakin minun osalta laihdutus perustuu terveelliseen ruokavalioon ja myös liikuntaan.

Mutta liikunnasta vielä, että itse liikun viikossa vaihtelevasti, liikuntakertoja tulee 5---> joskus 11 kertaa viikossa. Eli tunteina noin 5, joskus jopa 10, mutta tuo 10 tuntia on kyllä maksimi, eikä sitä ole usein.

Tuo kuntopyörä on kyllä tehokas kapine, sillä kylllä helposti pääsee yli 600 Kcal kulutukseen tunnissa, tosin laihdutuksen kannalta on parempi ottaa rennommin.

Käytkö lenkeillä ollenkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mut voi nyt poistaa kyllä listalta :D
Kurkin yhä välillä teidän kuulumisia, mutta en enää ilmoittele omiani, kun olen "valmis". :wave:
Ok, mitäs muille kuuluu :wave:
Kuuluu kuuluu, en muistanut käydä punnitsemassa itseäni tälle viikolle, joten ilmoitan painon joko huomenna tai sitten vasta ensiviikon punnituksessa.

Kaloreita en ole laskenut nyt muutamaan päivään ja tuntuu, että sekin osaltaan helpottaa "stressiä", kun ei TARVITSE aina säätää ja merkata kaikkia ylös :) vaan ottaa hieman rennommin.

Mutta muuten ihan kuuluu kivaa :)
 
Täällä mahataudin jälkee paino sitten palaili "realistisiin"lukemiin, mutta ei pahasti pompannu, luulis että tällä viikolla päästää kuiten ainakin tuohon tän vko lukemaa jossei alleki. Saas nähä. Viikonloppuna ois taas tiedossa törpöttelyä ja kekkereitä joten siinä hiukan pissii taas tää viikko.
Ja muutenkin odotan että perhe pääsis paraneen kunnolla ja pääsis kunnolla arkea pyörittää. Nyt jää ulkoilut ja liikkumiset taas niin vähäksi :( Jos ilmat salliin niin perjantaina ainut kunnon liikunta on sauvakävelyprojekti kotoa töihin. Mutta näillä näkymin kuiten kalorilaskuri on taas avattuna.
 

Yhteistyössä